Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 23 June 2013

Bodoh : [Video] 3 Remaja 17 Tahun Syok Layan Pesta Buih Di KL


Tiga pelajar perempuan yang bakal menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tahun ini sepatutnya memanfaatkan cuti hujung minggu mengulang kaji pelajaran, namun memilih untuk bermandi buih di sebuah premis di Lorong Yap Kwan Seng, di sini, awal pagi semalam.

Bagaimanapun, kelekaan tiga pelajar terbabit menari ghairah di dalam sebuah kolam disediakan penganjur membawa padah apabila mereka antara 47 yang ditahan dalam serbuan mengejut Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).

Dalam serbuan kira-kira jam 1 pagi, JAWI yang menerima maklumat awam mengenai parti dinamakan Pesta Buih Artis Malaysia menyerbu premis yang dihadiri pelajar sekolah, pasangan gay dan kekasih dan beberapa individu dipercayai selebriti beragama Islam.

Pengarah Kanan Penguatkuasa JAWI Wan Jaafar Wan Ahmad berkata, ketika serbuan, mereka asyik berpesta dan menari sambil mandi buih dengan berpakaian menjolok mata.

Menurutnya, hasil pemeriksaan 38 lelaki dan sembilan wanita berusia 17 hingga 30 tahun ditahan.

“Serbuan dengan kerjasama polis dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) itu turut menahan dua pemilik premis berkenaan yang bersubahat menggalakkan maksiat bagi membantu siasatan

“Kami terlebih dulu membuat risikan selama 13 jam sebelum serbuan dijalankan dan mendapati premis terbabit dikunjungi ramai pengunjung beragama Islam,” katanya.


p/s : Punah jahanam.. 

Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woahh...pesta buih woo..bestny...first..aumm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

xkan mandi nak pakai tudung ber jubah...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

mandi sorang sorang la. buat pe nak berteman haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adoii, baru je nak memantat dalam pesta buih ni.

gaban power said... Best Blogger Tips

Perghh..rarenya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mndi sambil fap fap fap. perghh...best siot. Konek ku tetiba ST1M nak maen..

anon changlun-

Anonymous said... Best Blogger Tips

sakit jiwa korang ni sume, sume slh umno, tukar kerajaan

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

bala semuaa ni bala

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sbuk hal org lah nak mandi buih bkan Anak korg pun yang mandi tu... Rasa nak sgt cegah maksiat.. Cegah rasuah lah lg bgus.. Jelous ckap jelous org x bwak skali. Sibuk nak tangkap org. Kalau maksiat cpat dpt info trus tangkap, rasuah x brani tkut kna hina lah..
-Anon xpuas hati-

musfrid said... Best Blogger Tips

dunia akhir zaman ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu bodoh..anak cine ade ke wat gitu..bangang tahap babi..cine mkn babi..tp melyu perngai mcm babi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

inilah yang kerajaan BN laknat nak

Anonymous said... Best Blogger Tips

jabatan agama nie dah takde keja lain.. asyik nak kacau event... apsal tak pigi serbu hotel2 5 bintang.. kat situ ramai melayu kaya yg buat maksiat.. yg kena slalu org mistkin...

jack ham said... Best Blogger Tips

ini salah UMNO-kl...JAWI lambat bertindak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pe bnde ko ni ? Dosa x ikut status lh bongok !!! Tah pape pemikiran mcm org bodo

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bukan lmbt bertindak... tk ambik tindakan langsung....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sokong la lagi anwar

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

SETAN NI HATI DAH ROSAK TEROK !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cpt2lh tobat...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...