Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 26 June 2013

Serius : Billy, Kambing Gangster Yang Menyerang Penduduk Brazil (4 Gambar)


Sifat pemarah ternyata tidak hanya ada pada manusia, kambing pun memilikinya. Haiwan berkaki empat bernama Billy ini bahkan tidak segan untuk 'menyerang' sesiapa saja yang mendekatinya.

Dalam video singkat yang dikeluarkan oleh akhbar Daily Mail ini memperlihatkan aksi Billy yang mengejar sesiapa sahaja yang mendekatinya. Padahal kambing-kambing lain khusyuk meragut rumput.


p/s : Kambing chuck norris... 

Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

billy idol

gaban power said... Best Blogger Tips

rarenya..I like kambing

Anonymous said... Best Blogger Tips

ganas tol HAHA

jack ham said... Best Blogger Tips

kalau kt Malaysia kambing mcam ni da kena sembelih wat sup...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dasar kambing hitam

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kambing import dr Msia.. bangang Msia - nona

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau dapat tangkap, sumbatkan kambing tu pulak dalam kandang Harimau. kita tengok pulak, macam mana harimau tu kena belasah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

hampir kesemua mat saleh kelihatan berkaki pendek dalam video ni. kenapa ya...
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu penduduk asal Brazil bukan keturunan kulit putih!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Terpancut aku tgk kambing tu...

fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Fizzy kola

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

ayat admin xleh blah hahahaha!! lawak ah engkau ni encik admin saya terhibur

Anonymous said... Best Blogger Tips

x leh blah tu bahasa dtg mana lak weh? aku blaja smpai universiti x pnh dgr pon ayat2 ni..tlg la jgn jd perosak bangsa laa..mcm cibai jer..kepala bapak ko la yg berjambul sbb tu dpt anak bodoh mcm ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sama mcm Billy aku dlu. Xleh kne kacau, mesti kne kejar. tp da xde, sembelih utk aqiqah sedara..huk :(

Hazel Erika said... Best Blogger Tips

kambing ni buat aku gelak x henti2...hahhahahaha sengal punye kambing....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hazel,
kambing tu nak sengal kenapa pulak? telor kena picit ke..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasi mandi, kompem lari...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti macai umno bertukar jd kambeng

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...