Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 27 June 2013

WTF : Jaket Berharga RM12,391 Yang Diperbuat Dari Bulu Dada Lelaki (5 Gambar)


Jika sebelum ini ramai aktivis dan pencinta haiwan melarang penggunaan bulu binatang dalam penghasilan pakaian disamakan dengan perbuatan membunuh. Namun kali ini, usah risau lagi kerana terdapat sebuah syarikat rekaan pakaian yang telah memperkenalkan penghasilan jaket bulu yang dihasilkan sepenuhnya daripada bulu dada lelaki!

Kumpulan pereka jaket ini telah menghabiskan masa sehingga 200 jam untuk ‘menenun’ lebih dari sejuta bulu dada lelaki yang telah dikumpul itu. Sebuah syarikat tenusu yang dikenali sebagai Arla, telah bersetuju untuk melancarkan jaket ini bersama produk minuman susu terbaru mereka, Wing-co.

Jaket ini akan dijual pada harga £2,499 (RM12,391).


p/s : Sanggup pakai?

Sumber : Here

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

lepas ni buat dari bulu kote pulak

Hazel Erika said... Best Blogger Tips

mcm merimaskan je....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hazel abam nak ramas tetek sket bole

-anon TRW-

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar last nampak alur tetek siot..stim pulak kote aku..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hazel Erika..nak tetek boleh? geram pulak abg..

Anonymous said... Best Blogger Tips

eiii.. xsanggup

Anonymous said... Best Blogger Tips

Uuu , I like hehhw

naim harun said... Best Blogger Tips

Ada kutu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

org Msia bodoh tak reti buat baju bulu dada..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh gmbr last.. kau buat konek ku mengeras nak main... kalu dpt nyonyot bes ni nyam2.

anon changlun-

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon baju sejuk dibuat dari bulu pepek + bulu kote..

jack ham said... Best Blogger Tips

bulu anon changlun...puihhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar last, tetek dia pun berbulu jugak..
hahahaha..stim lah sangat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hazel, apsal muka plastik

jack ham said... Best Blogger Tips

Hazel I love u

Anonymous said... Best Blogger Tips

Selebat lebat bulu di baju itu..
lebat lagi kasihku kepada kamu..
hazel erika kaulah ratu hatiku..
Katakan padaku sayangku..
berapa lama lagi harus ku tunggu..
kerana rindu kian menusuk kalbuku..

pantun 6 kerat khas untuk dinda hazel..
huehuehuehuehh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang ni byk2 la istghifar dn solat taubat byk2..nk komen tu agak2 la..lau x baik diam jer..melayu ni 1 hal x leh diam..kuat mengata sgt..

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

goli den

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wu.. ayt

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Hazel Erikaazelika

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Hazel Erikaazelika...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...