Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 23 June 2013

Seram : [Video] Beg Berdarah Dan Hantu Perempuan Di Thailand


Jom layan prank kat tandas versi Thailand.. Memang supeb beb.. Hantu Thailand memang seram.. haha.. Tapi lawak pun ada tengok orang kene prank. Kalau kene kt diri sendiri ni kompem terkencing2.. haha.. layan beb..


Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wau seramnyerr..hmm..first..

Anonymous said... Best Blogger Tips

seram gilerr(sambil korek idung...)...

gaban power said... Best Blogger Tips

rarenya..

Anonymous said... Best Blogger Tips

takut juga, memang terkencing punya, tapi sebab bukan takut hantu, tapi memanglah ke tandas utk kencing.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mana ada hantu dlm dunia ni, jin n syaitan adela, apeda..ini sume slh umno, tukar kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak seram pun. Kalau pee ar memerentah lagi seram.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:14, kamu ni rasanya bawah umur. belajarlah dulu dari orang tua2 sebelum keluarkan kenyataan dangkal tu. kalau kamu nak tahu, jelmaan jin dan syaitan itu lah yg digelar hantu. hanya soal istilah, hakikatnya golongan yg sama!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tapi kan,benda yg dlm beg tu,kenapa ada bentuk mcm rambut manusia? Heeeeee
takut aku.Entah2 dlm beg tu ada kepala ke.Heee,takutnya.Kalau kakak angkat aku tengok nie,mesti dia pengsan.

jamila alina said... Best Blogger Tips

kat youtube ada... sebenarnya dalam tu tak de apa cuma perakam suara anjing..
lepastu entah diorang letak apa dalam sampai 'darah' memancut2.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...