Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 26 June 2013

WTF : Polis Sweden Buru Lelaki Yang "Merogol" Basikal (2 Gambar)


Stockholm: Polis di Sweden melancarkan gerakan memburu seorang lelaki yang dirakam mengadakan seks dengan basikal.

Lelaki itu dilihat melakukan perbuatan itu selepas pemilik basikal berkenaan memasang kamera litar tertutup di luar rumah untuk menangkap orang yang sering membocorkan tayar basikalnya.

Rakaman itu menunjukkan seorang lelaki berpakaian tutup kepala mencelapak di atas tayar belakang sambil memegang kertas. Dia kemudian memancitkan tayar itu dan beronani ketika ia kempis.

Polis di bandar Osterlund melancarkan siasatan untuk menentukan sama ada perbuatan lelaki itu ada kaitan dengan beberapa kejadian jenayah di kawasan berkenaan pada 2007.

Ketika itu, seorang lelak yang berusia kira-kira 35 tahun ditangkap kerana memancitkan tayar 20 basikal sebelum beronani sambil mencelapak di atas basikal berkenaan.

Sementara itu, pemilik basikal Per Edstrom berkata, dia tidak mendendami lelaki berkenaan sebaliknya hanya mahu dia menghentikan perbuatannya itu.

“Saya tidak takut dengan dia. Hanya sakit hati kerana sentiasa terpaksa membetulkan tayar basikal saya,” kata Edstrom. - AP


p/s : tahi setubuh apekah ini?

Sumber : Here

13 comments:

kepala_bapak_kau_berjambul said... Best Blogger Tips

kesian basikal!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@kepala_bapak_kau_berjambul


btol2. cian basikal..hahaha

gaban power said... Best Blogger Tips

rarenya brader ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hmmmm berapa la sangat harga tayar basikal tu .beli tayar pahtu wat la kat rumah .pedaaaaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini tahi gay gersang mcm jack ham. xjmpa bontot dgn tiub basikal pun jln. puihh haha.

anon changlun-

jack ham said... Best Blogger Tips

tu anon changlun tu...puihhh pengotor..

Anonymous said... Best Blogger Tips

eiii.. laki ni gilala.. napela org laki ni pelik2 sgt

Anonymous said... Best Blogger Tips

sweden best.. msia bangang buat basikal pun tak reti - nona

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik jugak! tak melecet ke anu dia bergesel dengan getah tu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hehe sama la gn aku..anon atas mana ade melecet pakai griss lori

fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Fizzy kola

Hazel Erika said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Hazel Erika said... Best Blogger Tips

tahi setubuh apakah ini?????
hahahahahahhaa ayat admin x boleh blah!! hahahahah
lg 1 anon di atas...ade ke org pakai griss lori utk beronani???
ahahahhaahhahahahhah masing2 sengal...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tahi setubuh bermakna bersetubuh/maen or fap fap fap sampai keluar tahi

-fizzy kola-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...