Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 6 April 2013

Serius : Batu Berbentuk Seperti Kemaluan Wanita Jadi Tarikan Di Filipina (3 Gambar)


Di sebuah kampung terpencil 7 jam dari Manila, Filipina, terdapat sebuah gua yang di dalamnya mengandungai sebuah batu yang menyerupai kemaluan wanita. Wartawan dari rocketnews24.com telah melawat ke tempat yang menjadi tarikan pelancong tersebut untuk melihatnya dengan mata sendiri.


Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

law fap kt situ,,maw melecet pala peler...maka jd lah wrna kemerah2an...ooo!..yeahhhh!!! good job my babe rock...

Anonymous said... Best Blogger Tips

lulu chan pnye pepet licin sebab dia cukur hari2.........lepas cukur, dia gosok pepet dia guna kertas pasir.......lepas guna kertas pasir, dia bagi smooth lagi guna batu kikir......perrhh......lepas tu dia sapu minyak gamat campur minyak diesel.....perrhhh.....licin gilerr!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dh tgk..so tak payah g filipina

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

hahaha!

ali said... Best Blogger Tips

Gila seks tahap dewa

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau nak masukkan "one"
kat situ muat tak?

DSAI said... Best Blogger Tips

Konek i muat x?

Anonymous said... Best Blogger Tips

semata2 nak tgk ni je? buang masa sapa yg gi situ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abis tu nk tgk mak ko pnya susah sgt

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhu...terbaik...
besar n x de bulu...
clear beb...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fapFap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

Boddoh pnya komen...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...