Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 3 April 2013

OMG : Cuba Tengok Apa Yang Anjing Comel Ini Lakukan Pada Rumah Ini (10 Gambar)

Cuba Tengok Apa Yang Anjing Comel Ini Lakukan Pada Rumah Ini.
Empat ekor anjing comel ini telah dibiarkan bebas dalam rumah oleh tuannya. Cuba tengok apa yang mereka telah lakukan pada rumah itu. 


19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

perangai macam anjing!!

jack ham said... Best Blogger Tips

macam macai umnuu suke buat sepah ngn kacau...ahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eh eh macai PR je yg salu wat semak cmni.contohnya bersih 2.0 boooooooooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

NIK AZIZ BABI!!! HAHAHAHA!!! ORANG KELANTAN ANJING!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wuf wuf wuffff jek hem

Anonymous said... Best Blogger Tips

Penyontot anjing serupa ANUWAR baaaaaaaabbbbbbbiiiii

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

anjing mcm macai umporno.

admin BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11.22, ak xtau ko ni muslim @ non-muslim....tp ak xkn maafkan ko sebab ko ckp org kelantan anjing, n ko hina tok guru kami....kalau ko muslim, ko kena ingat dosa ngan manusia tuhan xkn ampun, melaikn ko mintak ampun ngan manusia tu sendiri

Anonymous said... Best Blogger Tips

parlimen dh bubar..mari kita sama2

TUKAQ KERAJAAN!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Toron lulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lawak ah tu -,-

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11.22..walau aku bukan org kelantan....aku doakan beroleh kecelakaan

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

comel tpi nakal..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn ckp orang...nik aziz 2 pun kena MINTAK MAAF secara terbuka gak..pandai2x ckp orang UMNO kafir,solat x di terima..nik aziz 2 saper???mcm 2 alim ulamak??mcm 2??nk cakap gunalah akal yang ALLAH beri..ni tak,taksub sangat dengan AMANAT yang membawa PERPECAHAN UMAT ISLAM...ASTAGHFIRULLAHHALAZIM..bawak2xlah mengucap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tok guru kamu kena hina pun memang patot...UMNO 2 100% ORANG MELAYU BERAGAMA ISLAM...nik aziz sibuk berdoa burukkan UMNO..DIA PAS.ISLAM tapi doakan KEHANCURAN UMAT ISLAM sendiri....ada akai ka mcm 2?????mcm ulamak BANGANG ADALAH!!!!!OTAK ADA letak kat lutut,akai ada tapi akai mcm LEMBU,MENATANG PUNYO MAKHLUK T.G.N.A ni....mapuh taknak gak 2...x hbs2x dengan FATWA SEBDIRI...DAH NYANYUK NK MAPUH!!!PUIIIII!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

NIK AZIZ ni bangang yang sebenarnya...ni aku nk bgthu wahai TOK GURU YANG BANGANG yer...UMNO 2 100% ORANG MELAYU ISLAM.ada faham????jgn jadi terlalu bangang yer????kepentingan orang melayu islam tetap di utamakan...jangan jadi bodoh ye pangikut tega pas..hang sekolah agama tapi bodoh mcm lembu....asik ikut AMANAT GOLA TOK GURU HANG yang dah nyanyuk 2...BARISAN NASIONAL gabungan MIC,MCA,GERAKAN N PPP...tunjang KEPIMPINAN ORANG melayu..korang baru menang 2 3 negeri mcm2x kerosakan yang korang buat...HARAM JADAH...sebelum 2008 MALAYSIA aman je...korang puak2x pembangkang ni memang suka kan wat kecoh2x mcm 2??PERUMPAMAAN same ngn anjing kat atas 2...LAYAK SELAYAKNYA..

elmo said... Best Blogger Tips

Kamu cakap Nik Aziz Babi? Nik aziz Solat baca AL-Quran macam nabi Jugak Dia ikut sunah nabi. Jgn cakap suka hati je. Insyallah suatu hari nanti kamu akan nampak semua nya. ALLAH maha adil :) Walaupon saya masih kecil lagi. Saya nampak sangat yang Niz Aziz betul. Saya asrama di kelantan Setahun Saya nampak semua nya di sana :) Mogo Allah tunjuk yang benar kepada kita :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen2 org2 umno kt sini bnyak yg kesat2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nak tanya org sokong BN @ UMNO..bila kita tolak hudud apa hukumnya?KAFIR la jawabnya, K.A.F.I.R!!Agama Islam bukannya matematik,5-1=4,5-1 =0,Rukun Islam ada 5,tapi kita tolak mana-mana satu drpd 5 tu,jawapan KOSONG!!tolak hudud,maknanya xpercaya kat hukum Allah,tolak hukum Allah,Kafir..xpercaya,cuba gi baca Hadis Nabi,bukan Hadis orang BN@UMNO..Nik Aziz cakap apa yang Nabi cakap,bukan sedap2 mulut dia aje..ulama yg menjaga akhlak dan agama Islam kita benci,tp yg terang-terang menteri yang bini dia terang-terang tak ikut hukum Tuhan,kiata sanjung..cuba berfikir dengan akal,banyakkan membaca,banyakkan muahasabah diri..orang yang berilmu takkan sokong BN sebab diorang nampak dan tahu ape yang sebenarnya berlaku..kalau ilmu macam budak tadika,tak payah la nak komen2 orang lain..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...