Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 2 April 2013

OMG : Gigi Gadis Korea Menjadi Teruk Selepas Pembedahan Plastik (10 Gambar)

Gigi Gadis Korea Menjadi Teruk Selepas Pembedahan Plastik.

Yang Hye Ran telah muncul di kaca TV dan menceritakan pada orang ramai mengenai pengalaman buruknya selepas pembedahan plastik. Dia telah menjalani pembedahan plastik di sebuah pusat yang haram tetapi murah bayarannya. Selepas beberapa suntikan, mulutnya dan giginya menjadi semakin teruk. Dia sendiri terkejut dengan kesan itu dan dia terpaksa hidup sebegitu untuk lebih 10 tahun kerana tak mampu untuk mengubahnya. Dia bernasib baik kerana baru-baru dia mendapat sumbangan dari orang ramai untuk membantunya mengatur balik mulutnya itu. 

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

lain kali bersyukur dgn apa yg ada...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Gatal sgt nk cantik... Amek kawww

Anonymous said... Best Blogger Tips

Semoga kita senantiasa menjadi hamba Allah yang bersyukur..kan lulu??
Kerna nikmat Allah kita nikmati setiap saat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam park bom pun ada. tapi versi punah ranah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lulu pg mana..xkan blik klas xsmpt jenguk blog ni.abg rindukan lulu mcm dlu2.love u lulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woi..aku pemilik lulu yg sebenar..anon2 yg lain jgn duk nk sibuk menggatal!!

jack ham said... Best Blogger Tips

wtf la...nak mengawan g tempat lain la....semakkk @#$%^&*...



ahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

BUANG KELANTAN DARI MALAYSIA!!!! KAMI TAKNAK ORANG KELANTAN YANG PERANGAI CAM BERUK!!!!! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI! KELANTAN BABI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson????/where are u????-puteri sulu-

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

korean lady so stupid..

husna farisatul aliya said... Best Blogger Tips

tu la xmo brsyukur....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...