Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 2 April 2013

OMG : Jurugambar National Geographic Ambil Gambar Dari Puncak Burj Khalifa, Dubai (3 Gambar)

Jurugambar National Geographic Ambil Gambar Dari Puncak Burj Khalifa, Dubai.
Joe McNally telah mencabar dirinya untuk berdiri di atas puncak Burj Khalifa dan ambil gambar dari situ. 


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu spm gred3 blh masuk u...jual Jambu loan Mara,tekun semua blh lulus ..beli rumah dot diskaun..melayu memang tak kenang budi bn...dia org bg mcm2 kt korang...nk niaga tepi jalan pun blh ..tak yah ambil Kedai Sewa puloh ribu...tp melayu sial haram jadah..tetap malas..masuk pekida tunjuk terrer..tp korang ni gangster kampong jerlah...nak kata mafia cina ngan india mafia...pakai Ferrari Lamborghini Porsche dtg gaduh..korang bawa ex5 pastu gaduh plak ramai2 pukul sorang...mmg takda telurlah melayu...bila cerita cakap parang boleh terbanglah masa mei13..apsal parang korang tak terbang masa Portuguese tawan dulu...masa British ker jepun ker...tak pun time komunis ker...bodoh melayu cakap auta jer lebih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha, anon atas ni meroyan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ahaha apesal kuar kes melayu plak ni?haah..cer suruh pak jib plak naik atas bangunan tu n ambik gambar mcm cameraman tu buat..ahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yang ko merepek ni setan!!!!...jgn nak berceramah bagai kat sini..sini bukan tempat nak berpolitik haprak..aku nak bace blog susah tak abis2 dengn politik..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku setuju ape yg ko cakap mmg betol walaupon aku melayu...mmg melayu xsedar diri

abg mat/mah said... Best Blogger Tips

Hiduppp anwar segambut!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pg mampus la ko ngn cerita parang terbang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 1st.

ni tanah melayu ikut suke kiteorg la...lau ko x suke ko boleh blah..

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 05:44...ade baik ko g lorong hj taib g layan pondan....ahahaha cite ko ni da basi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Moga Allah pelihara Islam di bumi Malaysia..

Lulu chan

Anonymous said... Best Blogger Tips

PAPEPON NIK AZIZ MEMANG ORANG TUA TAK GUNA!!! ANJING!

jamalul hayat said... Best Blogger Tips

WEH SIALAN YG PLG ATAS TU..KALAU KAMU X SUKA MELAYU SENANG SJ..KUAR KAMU DARI TANAH AIR MELAYU NI..PI LA DOK DLM HUTAN KER MANE PON TAK KER PI LA MANE2 PON ASAL JGN DOK TANAH ORG MELAYU..ada aku kesahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau bukan org melayu .cina india dan lain2 xkan dapat duduk tanah melayu ...
lau nenek moyang org melayu masih ade lg skang ni tentu dieorg menyesal terime bangsa lain duk tanah melayu..
tanah melayu terima secara terbuka ..kalu tanah barat mau dah kene usir dah atau jd hamba .
lau x senng ngn tanah melayu ni pg la bla dari sini.
dasar bangsa merempat dan x bersyukur!!!

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

tinggi doh,gayut saya ~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...