Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 31 March 2013

OMG : Baju Yang Berharga RM51 Juta Untuk Wanita Jutawan (5 Gambar)


Abaya ini dihiasai permata eksotik bewarna merah. Hanya 1 dalam 100 000 000 permata yang dilombong akan ditemui dalam warna merah. Selain daripada itu abaya ini juga menggunakan benang platinum, bertatahkan 1889 permata biasa, 50 karat permata hitam dan 100 karat permata putih sempurna. Abaya ini dipamerkandi Dubai rabu lalu dan kini memegang rekod sebagai baju termahal pernah dihasilkan.


p/s : Gila... 

Sumber : Here

8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo pakai keluar rumah...mesti balik telanjang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kak mah mesti nk ni.....duit yg dikumpul dr kecik tu ada balance lagi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

KAK MAH = BIG MAMA

Anonymous said... Best Blogger Tips

oooooooooooooooo shinieeeee

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Entah apa yang menariknya aku pun tak tahu. Kalau mak aku pakai pi pasar. Tak ada orang yg amik port pun.

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

x cantek pnnn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Big mama=nenek ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

harga mahal nak mampus pun model ni dah pkai dlu freee jek. rugi je klu ade jutawan nak beli.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...