Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 4 April 2013

Serius : Popeye The Sailor Man Dalam Dunia Realiti (10 Gambar)

Popeye The Sailor Man Dalam Dunia Realiti  
Mustafa Ismail seorang lelaki berusia 24 dari Egypt telah diberi nama Popeye kerana tubuhnya yang sasar. Perimeter biceps miliknya adalah 78 cm. Tetapi dia tidak seperti Popeye yang sebenar kerana Mustafa alergik dengan spinach. 

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cacat dh

Mohd Aminudin said... Best Blogger Tips

ini bukan muscle, dia cucuk dgn minyak synthetic ..dia nie mentally retarded..

DSAI said... Best Blogger Tips

I likee!!

DSAI said... Best Blogger Tips

Auw! Tak tahan I

DSAI said... Best Blogger Tips

Grrrr I terkam u!

jack ham said... Best Blogger Tips

silikon niiii

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

cucuk ni.

admin BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahaha sintetik bapak ko

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korg ni sume bdoh ke ape????ni msti kuat mlancap

Anonymous said... Best Blogger Tips

..ni sume fake...silicon segala bagai...makan steroid pun tak bleh dapat bicep ngn tricep bentuk camnih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

NENEK KO

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lulu chan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alang2 bicep dan tricep je besar, baik besarkan sekali bahu dan forearm baru nampak seimbang

Anonymous said... Best Blogger Tips

SYNTHOL

Nuar Neo said... Best Blogger Tips

wtf ?!

DSAI said... Best Blogger Tips

Neo vroom vroommm jom race

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mr olympia "Ronnie Coleman" lagi tak macam dia nie bicep dan tricep... Buat bodoh sendiri je... Bagi yg percaya kt mamat nie yg tu muscle,sm2 bodoh lh korang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang atas macam act pro saja...

Trojan wifi said... Best Blogger Tips

synthol tolol.

Anonymous said... Best Blogger Tips

xstim langsung aku tgk..pui

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...