Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 2 April 2013

Serius : Lalat Yang Menjadi Terkenal Dalam Sekelip Mata (2 Gambar)


Tertarik dengan berita dari kosmo hari ni pasal lalat yang hinggap kat dahi Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama yang sedang berucap di dalam sebuah bilik di White House. Berani sungguh lalat ni ye. 

Boleh pulak lalat ni hinggap masa Obama sedang berucap bagi mengumumkan bekas peguam, Mary Jo White sebagai calon yang akan mengetuai Suruhanjaya Sekuriti dan Perdagangan dan sempatlah jugak Obama cuba menghalau lalat tersebut.

Kejadian lalat ni sebenarnya bukanlah kali pertama kerana tahun 2009, Presiden AS itu pernah membunuh seekor lalat yang sedang terbang semasa beliau menghadiri rakaman temu ramah televisyen. Sebuah kumpulan pembela hak asasi haiwan kemudian membantah perbuatan Obama yang membunuh lalat tersebut.


p/s : Mungkin lalat spy yg dihantar oleh pihak musuh. hoho.. 

Sumber : Here

15 comments:

aku said... Best Blogger Tips

mungkin obama berak x basuh....sebab tu berlalat....sama jugak macam orang sabah dan orang kelantan.....lepas berak x basuh.....jilat guna lidah je macam anjing........

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku first....kejap aku nak pancut kat muka korang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Booo ko bkan 1st pancut kt muka bang non ko laaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Macam kau yg berak x basuh... Hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

oi..bila masa plak ktorg berak xbasuh?? ko skodeng org berak ke?? kantoii.. tgk taik pon stim..

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa la. lalat memang suka kat nigah. mcm kat afrika tu. lagi hardcore punya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu sbenarnye drone dari israel.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lulu salu basuh asan keping x?Nti lalat dtg cmtu tau

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 16:46 ko biase buat ke???ahahha dasar manusia pengotor...

Anonymous said... Best Blogger Tips

salah umno nih..tukar kerajaan..hahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ORANG KELANTAN MEMANG PUKIMAK KETURUNAN ANJING...

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi org johor lahanat kturunan babi indon sakai miskin xde tnah bodoh melayu johor bangang babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni nak bagi tau dunia di sisi ALLAH s.w.t macam lalat je..dunia yang nak sangat dikuasai ni..lalat pun tak de nilai..gitu la dunia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

pukimak kamuuu semuaaa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodohnyaaa comment kau

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...