Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 20 August 2012

WTF : Lukisan Pelik Pada Dinding Rumah Di Bhutan (11 Gambar)

Jika korang pergi ke Bhutan, jangan terkejut jika melihat banyak rumah² disana mempunyai lukisan penis (phallus) pada dinding rumah mereka. Idea ini ditimbulkan oleh seorang sami pada diantara kurun ke 15 dan 16 yg mengadaptasi cara blasphemous dan unorthodox dalam mengajar Buddhism. Seorang bernama Drukpa Kunley berkata beliau percaya bahawa simbol ini menghalau kejahatan dan fitnah. Amalan melukis penis ini lalu berleluasa dan menjadi budaya masyarakat Bhutan sehingga kini.



p/s : Dah takde benda lain nak lukis ker? 

Sumber : here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st lagi.... Huhahahaa.... z...m

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..pendidikan seni yg reti lukis gambar ni je

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah 2 post kote ari ni....boring giler hidup diorng sampai kote pon di agung2 kan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tanpa kote tiadalah kita

Anonymous said... Best Blogger Tips

stupid!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tanpa kote x sdp la pantat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alamak, stim pulak aku tengok! tak senonoh betul.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas pompuan ker gay?...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mestilah pompuan, laki tengok nak stim apa, lembab le anon 21.31

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo... kan dia kta pmpuan ke gay.. mangkuk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

taw xper...x sekolah punya betina hulu...

mr.fapson said... Best Blogger Tips

rumah aku pn mcm nie gak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...