Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 23 August 2012

OMG : [Video] Nyanyi Lagu K-Pop Versi Raya Sambil Bukak Baju


Aku terpaksa post benda ni untuk tatapan korang semua. Jom tengok video seorang budak perempuan ni cover lagu k-pop Fantastic Baby oleh Big Bang. Tapi dia tuka lirik jadi lagu raya. Korang tengok je la..malas nak taip banyak..


p/s : Cer komen ckit... 

Sumber : Here

29 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

CIBAII PNYA ANAK MELAYU NIE.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh bodoh bodo




-mr.sanji-

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm sial

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruk perangi...

ASaDa RyutaRo said... Best Blogger Tips

raya katanyaa..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr.fapson!!!!! mai cepat!!! ade awek nk adik ko nih!!! hahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

singapore!!! haha,,,diorg mne la taw mkne raye,,, yg diorg taw cume nk fun jek,,!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm ape je terkinja2....sian mak bapak ko dpt ank mcm ko..

Anonymous said... Best Blogger Tips

korea tu ada ke nyanyi lagu melayu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam gampang..menyesal mak die lahirkan die nih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nasib bek org singapore... takut aku kalo yg buat ni org malaysia... kang x pasal2 north ngan south korea gabung bomb malaysia...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODOH TAHAP DEWA..... HISAP KOTE BAPAK KO....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ciss !!!!!!! Bley dia nanyi camtu sambil peluk bantal BIGBANG ?!?!?! X da prasaan kha ?!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Woi!GD mne ada pakai bju Melayu!!=_=''hishh !! Mcm2 laa....ape nk jdi dgn dunia skang ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg xleh blah last skali buka baju....waddafuck....baek xpyh pki bju kebaya tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala bukan nampak tetek pun, pakai inner. korang sembang macam budak kecik la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang komen xtentu hala, korang boleh ke buat mcm ni. mesti xbrani punye lah, atleast minah ni beranni buat... haha.. aku buat nk sokong pon budak ni, mula2 geli gak aku tgk. tapi ni salah satu hasil seni gak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

overconfident lah minah ne. Salute! haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

seni abah kau!!!

mr.fapson said... Best Blogger Tips

tgok tajuk baru ingat nk fap tp bila tgok muke dia mcm nk termuntah....biasa la dak singapore... singapore kan xde adap

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahhhhh......singaporean ada melayu lagi ke?

Dean said... Best Blogger Tips

hahaa...gilerrr2x,, perempuan ni mmg SS sgguh arr!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni bukan budak yg minta mc kan

Hairani Hairuddin said... Best Blogger Tips

ni bukan budak yg mintak mc tu ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

malayu singapore jd bangsat di bumi sendiri... dok merempat dtanahair sdri... bangang....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm haram! Dhlah duduk kat rumah PPRT, org susah, buatlah perangai elok sikit. Belajar pandai2, sok boleh bwk mak abah pindah dr PPRT tu ke rumah banglo. Sebab tu aku x berkenan tgk bdak2 sekolah yg belasan tahun ni beraya pakai baju kebaya ketat mcm org dewasa (cam bdak ni pakai), nmpak sgt gaya bohsia dia. Yg pelik mak bpk bagi pulak diorg pakai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap u

Ros Linda said... Best Blogger Tips

geli r,, nak termuntah pun ada.haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cam syial...!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...