Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 25 August 2012

Serius : Siapakah Budak Lelaki Yang Membawa Pistol Ini? (7 Gambar)


Gambar seorang budak lelaki yang bernama Kolya Lukashenko yang membawa pistol telah menjadi viral di internet semenjak dua menjak ini. Tapi, siapakah budak lelaki tersebut? 

Kolya Lukashenko ialah anak kepada diktator Belarus, Alexander Lukashenko dan telah dinamakan sebagai pengganti presiden. Pemilihannya sebagai bakal presiden mengundang kontroversi kerana dia mempunyai dua orang abang.  Namun, hanya bapanya sahaja yang tahu kenapa dia memilih ank lelakinya yang berusia 7 tahun sebagai pengganti beliau kelak. 

Kolya Lukashenko sering dilihat menghadiri perarakan askar, mesyuarat kabinet dan berjumpa dengan ramai pemimpin negara lain dengan membawa pistol emas pemberian bapanya. 


Sumber : here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

celaka apa belarus ni ! xde PRU ke??

FiZi@ZiFi said... Best Blogger Tips

masih ada lagi yang digelar Diktator?!

Anonymous said... Best Blogger Tips

baguss....aku sokong cmnie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

perhhh!! giler syial..!! budak2 dah bawak pistol..pistol emas pulak 2..giler syiall..

Anonymous said... Best Blogger Tips

style lar budak ni...dah besar bley r jd don...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mohon pakatan rakyat takluk belarus

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha,,,mane pgi nye umno ??? alif,,mim,,nun,,wau,, alif tendang wau,,sarkes daa,,,hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

"Lebih baik sokong syaitan baik drpd malaikat jahat , "Mader momad.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sini pon nak poltik.. otak sempit! pi lah bertanding pilihanraya tu sok... cam bangang je.. asal ade tempat menaip jer nak berpolitik kutuk mengutuk..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...