Kongsikan Entri Kami

Saturday 25 August 2012

Review : Bagaimana Untuk Kurus Dalam Masa 2 Minggu?




Seramai 16.8 juta atau 60 peratus daripada 28 juta penduduk Malaysia mengalami masalah kegemukan termasuk golongan kanak-kanak dan jumlah itu menunjukkan peningkatan membimbangkan sejak akhir-akhir ini.

Daripada jumlah tersebut, kira-kira 50 peratus atau sebanyak 8.4 juta orang mengalami masalah obesiti manakala baki 50 peratus lagi merupakan penduduk melebihi berat badan ideal.

Perkara tersebut didedahkan oleh Menteri Kesihatan, Datuk Seri Liow Tiong Lai  yang melahirkan kebimbangan kerana ia merangkumi semua peringkat umur.

 Apa itu Obesiti @ Kegemukan? 

OBESITI atau yang biasa kita kenal sebagai kegemukan merupakan suatu masalah yang cukup merisaukan di kalangan remaja. Pada remaja perempuan, kegemukan menjadi permasalahan yang cukup berat, kerana keinginan untuk tampil sempurna yang seringkali diertikan dengan memiliki tubuh ramping atau langsing dan cantik, merupakan idaman bagi mereka.

Perkara ini semakin disemarakkan dengan berbagai-bagai iklan di televisyen, surat khabar dan media massa lain yang selalu menonjolkan watak-watak wanita yang langsing dan iklan pelbagai macam ramuan ubat-ubatan, makanan dan minuman untuk merampingkan tubuh.

Akibatnya, ribuan ringgit wang dibelanjakan untuk diet, ubat-ubatan, dan perawatan-perawatan bagi menurunkan berat badan. Tidak berbeza dengan remaja perempuan, remaja lelaki juga takut menjadi gemuk. Bagi mereka, lelaki yang gemuk berlebih dianggap akan mengalami permasalahan yang cukup berat untuk menarik perhatian lawan jenis. Ramai remaja lelaki yang berharap dapat membuatkan tubuhnya ideal (menjadi sedikit berotot atau kekar) dan keinginan mereka untuk itu pada sebahagian remaja disalurkan melalui aktiviti sukan.

Dalam satu web, admin terjumpa satu artikel mengenai dengan seorang pelakon yang di kenali ramai iaitu Farah Nazirah, jika anda ada menonton filem Hoore!Hoore! pasti anda mengenali siapa selebriti ini.  Dalam Filem tersebut Farah Nazirah dikritik hebat kerana bentuk badannya yang besar ketika itu.

Menyedari dirinya seorang artis dan menjadi tontonan awam, beliau telah cuba mencari cara untuk menguruskan badannya.

Lihatlah sendiri perubahan pada badan Farah..





Farah Nazira telah berjaya membuktikannya berkat semangatnya yang kuat. "Tapi saya juga terfikir, kalau kita pandang apa yang ada pada orang lain, sampai bila pun kita tak belajar untuk sayangkan diri sendiri.

"Jadi, sampai sekarang saya tak biarkan perkataan gemuk atau chubby itu jadi penghalang pada apa yang saya ingin lakukan dalam hidup. Saya juga tidak pernah menangis kerana diejek. Tetapi, dalam hati, saya memang teringin mahu kurus," kata Farah yang tampil jauh berbeza berbanding ketika muncul dalam filem berkenaan.

Berketinggian 156 sentimeter, Farah kini selesa dengan berat badannya 53 kilogram (kg). Sewaktu terlibat dengan produksi berkenaan beratnya mencecah 63kg.

Kisah Artis yang Admin kisahkan tadi hanyalah satu contoh saja betapa semangat dan disiplin  yang kuat boleh membantu kita untuk mencapai apa yang kita harapkan dalam kehidupan kita.

Sekiranya anda mempunyai niat tetapi tidak mempunyai disiplin yang kuat untuk melaksanakannya, Fat Burner Api Advance  dapat membantu anda. Produk yang memang terbukti keberkesanannya itu menjadi pilihan rakyat Malaysia yang ingin dapatkan berat badan ideal dan bentuk badan yang menarik.


Syarikat TokanBesi merupakan salah satu syarikat pemasaran produk yang berasal dari USA ini dan memberikan jaminan perubahan dalam masa 13.5 hari, ianya sesuatu yang pantas .  Produk ini dijamin tidak berbahaya, halal [tidak mempunyai gelatin dan lemak haiwan] dan boleh di dapatkan dengan harga yang murah.




MENGAPA KITA PERLU MENDAPATKAN FAT BURNET API ADVANCE DARI TOKAN BESI

1.Berat badan anda akan berkurangan paling tidak 3.7kg dalam masa kurang dari 2 minggu.
2.  Badan anda akan lebih bertenaga.
3.  Kadar stamina badan akan bertambah.
4.  Selamat digunakan - Tiada kesan sampingan ke atas badan anda walaupun dalam tempoh jangka masa panjang. Diperbuat dari Herba.
5.  Syarikat ini membekalkan Produk yang  diperbuat di USA dan 100% halal kerana tidak mempunyai gelatin ataupun lemak haiwan.[mempunyai lab test]
6. Harga yang murah iaitu cuma RM110/sebotol[120 Biji] dengan penghantaran percuma
7. Produk ini sesuai untuk kaum lelaki dan perempuan

SIAPAKAH YANG HARUS MEMILIKI FAT BURNER API ADVANCE

1.  Golongan pelajar yang selalu menghabiskan masa dengan buku dan tidak mempunyai masa untuk bersenam.
2.   Golongan pekerja yang sentiasa sibuk berkerja hingga larut malam.
3.  Golongan ibu yang lepas pantang.
4.  Golongan yang berkeluarga dan semakin meningkat umur.
5.  Lelaki yang perut boroi dan gendut.
6.  Sesiapa saja yang menghadapi masalah obesiti.

BAGAIMANA MENDAPATKAN FAT BURNER API ADVANCE

1.klik laman web mereka DI SINI, Kemudian klik button DAPATKAN SEKARANG, isi maklumat anda dan buat pembayaran dan produk tersebut akan di hantar kepada anda dengan kadar segera. [1 hari dengan poslaju atau kurier]
2. Anda juga boleh menghubungi mereka melalui SMS di talian 0177990127[Tokan besi]
3.Semua maklumat ada di laman web mereka. Anda akan mendapat bonus dan penghantaran percuma sekiranya menempah dari web tersebut.
Apapun yang kita niatkan dalam kehidupan ini, semestinya di sertai dengan semangat yang kuat.  Usah ambil peduli apa yang dikatakan oleh orang tentang kita.  Oleh itu marilah bermula sekarang untuk kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat. Mencegah adalah lebih baik dari mengubati kerana seperti yang kita ketahui obesiti punca segala penyakit.


3 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

larh jual barang rupanya....pesal gambar x clear cam nak menipu jer....tp produk ni memng bagus...kepada kaum lelaki beli dumble 1 set henjut jer kat rumah....

Anonymous said... Best Blogger Tips

diamlar ko bajet budak gym..!

ben xii said... Best Blogger Tips

damn . dumble untuk bicep bukan perut. nak kurus manual buat push up,crunch tak pun joging sampai kurus

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...