Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 23 August 2012

Serius : Sungai Susu Wujud Di China? (6 Gambar)


Untuk pengetahuan anda, air sungai berkenaan bukanlah air susu dan tiada kejadian atau fenomena semulajadi yang menyebabkan kejadian tersebut berlaku. Punca sebenar keadaan air sungai tersebut bertukar menjadi putih adalah disebabkan pencemaran lateks asli yang berlaku kira-kira 2 kilometer di Sungai Quxi yang terletak di selatan-timur China.

Hal ini berlaku disebabkan kecuaian salah satu syarikat perdagangan yang diberi hak untuk menjalankan operasi memunggah getah di sungai dan mereka bertanggungjawab dalam menyebabkan air sungai berubah menjadi warna putih.






p/s : Kalau takde duit nak beli susu anak, boleh la ambik je air sungai nie.. hehe

Sumber : Here

6 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st again.. noob behind me..

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawak r ko admin,,, cmner r diorg bole thn bau getah ekk,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

bg je anak admin mnum susu ni.. bodo..

No True Life! said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

sungguh kurang sopan ayat ko admin..x elok ko ckp cmtu,org susah/miskin bukanye bodoh nk amek air sungai tu utk anak drg minom,kalo ko ssh n xde duit utk beli susu anak ko baru ko tau.

Mama HannahHakimHayfa said... Best Blogger Tips

belum ada org yg bodoh tak berduit cedok air sungai bagi anak minum...sungguh tak sopan..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...