Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 24 August 2012

Genius : [Video] Prank Yang Menunjukkan Kebodohan Rakyat Amerika


Seorang lelaki yang bernama Brett Cohen telah menjalankan satu eksperimen sosiologi atau lebih mudah disebut sebagai prank. Aim beliau ialah ingin merasa bagaimana menjadi seorang yang terkenal. Apa yang beliau buat ialah memakai pakaian seperti seorang selebriti, menyewa beberapa orang bodyguards, jurugambar, pembantu dan paparazzi. Jom tengok hasilnya dalam video kat bawah ni.


p/s : Bunch of stupid Americans.. haha..

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bunch of stupid americans.,

Anonymous said... Best Blogger Tips

KAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

boo

Anonymous said... Best Blogger Tips

spiderman?

ASaDa RyutaRo said... Best Blogger Tips

hahahahaha.. sabor je lah!!

ben xii said... Best Blogger Tips

lol

Anonymous said... Best Blogger Tips

MACAM SIAL!!!!...KONFIDEN JE...HAHAHAHA

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang sangat kene tipu...ni kalau cakap tahi berkhasiat pon dia makan...

Anonymous said... Best Blogger Tips



HAHAHAHAKKKKTUUUUIIIHHHH !!!
U GOT PUNK'D

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tapi yang pastinya yang kena tipu tu tak bodoh, tapi si Brett Cohen tu sebenarnya yang bodoh. Kenapa? sebab dia kena habiskan wang yang banyak untuk buat "prank" ni. Dulu pun ada org putih buat macam ni, namanya aku dah lupa, dia habiskan USD 54,000 utk upah bodyguard, paparazzi, sewa limosouin dan lain-lain lagi. Ada wang, semua boleh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

epic is epic

Anonymous said... Best Blogger Tips

DAMN IT ! hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...