Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 June 2012

OMG : Bela Ular Sawa Di Dalam Rumah (9 Gambar)


Mungkin dah boring kot asyik bela anjing or kucing. Sekali-sekala tak salah tukar selera pulak. Jom tengok gambar manusia yang membela ular sawa albino ni kat rumah dia. Memang awesome. Teringin plak nak bela.. Tapi kalau kene belit tu memang arwah la jawabnye.. Hoho









p/s : Pergh.. amacam.. ade bran?? Tapi ular ni nmpk cam baik jer..

Sumber : Here


8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st...!!! awesome....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan sawa kuning..itu albino

Anonymous said... Best Blogger Tips

ntah...albino la...albino mmg jinak..kat zoo pon ade..comel nyer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

try bela ular sawa batik betina la, baru thrill !

Anonymous said... Best Blogger Tips

ular ni xganas..ade je org malaysia bela ular ni dlm umh..ak pnh jmpa..

azu said... Best Blogger Tips

memang la tak ganas,tapi still ular.Kalau dia patuk pastu belit,fuh memang la dah xleh nak cakap apa2 dah...naluri binatang liar :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

binatang kenal tuan dia... Sbb tuan dia yg bagi makan N jaga dia... Lain la tuan dia xbg makan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

time dia mnd tu nmpk comel gila. hihi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...