Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 June 2012

Bodoh : Apabila Perempuan Bertudung Tayang Perut (Gambar)


Ini dinamakan bodoh. Bagi la bodoh tu kat orang lain jugak. ade ke patut tunjuk perut macam tu? dah la bertudung. Kalau ye pun nak jadi model ubat kurus, tak payah la pakai tudung. Menjatuhkan maruah perempuan Islam je. Nampak sangat jahil. Ish3..

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin gila sekss...!!!!

amy said... Best Blogger Tips

mmg bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup...bgitu jahil...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ksian admin...x salah pun..tp kner tuduh plak....dah la die masukkan citer..suker ati admin la kan...ko x suke...jgn baca dr ko dapt dosa mngata org:)::::kpd anon 16.24

Anonymous said... Best Blogger Tips

apsal x tayang skali breast ko tu?bodo nye pmpuan

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

bangang tahap kambing..ni la jadinya...Otak Kiri Otak Kanan

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh nk kutuk admin gila seks yg kau tgk jgk kau sndri gila seks..bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

SAYA LAPAR!!

anncoholic said... Best Blogger Tips

siap nampak bra lak tu... asal boleh ni nak duit...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apalah salah kalo dia pakai baju ...YA ALLAH moga dia lekas sedar dan memohon ampun padamu...jangan mengata dia, kita tak tahu kesudahan dia macamana dan kesudahan kite camana..bukan kuasa kita utk menghukum dia..mungkin benar dia jahil. Kita yang 'berakal' ni nk kutuk dan maki dia pulak?. Ingat ye, Allah sentiasa memerhatikan kita.

-Hamba Allah-

Anonymous said... Best Blogger Tips

duit punya pasal.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...