Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 23 June 2012

Artis : Apabila Hijab Julia Perez Tertanggal Di Mekah (2 Gambar)


Sembilan hari selepas berada di Tanah Suci Mekah bagi menunaikan Umrah bersama keluarga, kelibat penyanyi dan pelakon sensasi dari seberang pastinya dinantikan oleh wartawan yang ingin bertanyakan mengenai pengalamannya di sana.

“Setibanya di Mekkah, saya terus menunaikan solat. Sedih sangat dan ini merupakan satu-satunya tempat yang buat saya tidak berhenti menangis,” ujar penyanyi ‘Belah Duren’ ini dipetik dari laman Kapanlagi.com.

Tambahnya lagi, sebelum berangkat ke Tanah Suci, Jupe menyimpan hasrat untuk menyentuh Kaabah dan hasratnya tercapai pada hari pertama dia berada di sana.

Walaubagaimanapun, artis sensasi ini punya kisah menarik untuk dikongsi.

“Hari pertama saya bisa menyentuh Kaabah dan dalam hati saya berkata, “Ya Allah, aku sangat beruntung kerana dapat menjejakkan kaki ke sini, lalu saya berniat mahu mencium Hajar Aswad.


“Pada hari ketiga, saya berjaya mencium Hajar Aswad namun ketika mencium batu hitam yang terletak di sebelah tenggara Kaabah itu, hijab saya terbuka gara-gara ditarik oleh seorang wanita. Semuanya terlepas.

“Banyak yang mengharapkan untuk berada betul-betul di hadapan Hajar Aswad seperti saya ketika itu. Orang-orang di belakang saya berebut-rebut untuk mencium Hajar Aswad. Saya nangis dan cuma berdoa agar dosa saya diampuni, doa soal jodoh, rezeki dan sebagainya saya sudah tidak ingat lagi. Tidak dapat menahan tolakan, saya akhirnya berundur, “ cerita pelakon filem ‘Arwah Goyang Karawang ini lagi.

p/s : Tak paham aku artis Indonesia nih.. balik dari umrah pun pakai macam tu ke? ish3.. tersembul biji mata tengok.. 
Sumber : Here


14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alhamdullillah 1fst..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Alhamdulillah" moga diampuni dosa bersama

Anonymous said... Best Blogger Tips

errr....menonjol jugak 2...

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

puihk...mcam belon je dalam baju dia tu....dan tajuk xda kena-mengena pon dgan isi dia....apa jadi bila hijab dia tertanggal??nmpak tetek????

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

indon mmg mcm ni..

Pesta Lumpur Dgn PearlJam

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

anyway,mcam biasa.....admin gila seks...kui3....

Calence said... Best Blogger Tips

lol apa beza dengan artis malaysia, nmpk tetek tersembul dengan nmpk rambut sama je dosa dia klo x tutup aurat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Allah nk mnunjukkan bahwa beliau pergi bkn kerana Allah,,semata2 nk bermegah dan mencari populariti dunia,,,,semoga Allah mengampunkan dosa hambanya yang fasik,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuh, dapat nyonyot sikit. alangkah bestnya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

besar siot!!
fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

-mr.fapson-

Anonymous said... Best Blogger Tips

gampang btol perangai mcm lahanat!
ptot selalu tsunami kt sane bodoh

fandi yahaya DCA controller officer said... Best Blogger Tips

wei..dlm baju tu x mcm tetek pon aku tgok.udah mcm kelapa gading jer punyer la besor...hehehee

Dwen Rasid said... Best Blogger Tips

terbaik blog, banya gila posting

darsa rolly said... Best Blogger Tips

mazhab kite ngan indon lain la.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...