Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 17 June 2012

OMG : Trend Terbaru Wanita Masa Kini, "Corset Piercing" (8 Gambar)

Dah jadi lumrah bahawa wanita ni memang suka berhias untuk kelihatan cantik dan menarik di hadapan orang ramai. Tapi kadang-kadang berhias ni boleh menjadi extreme. Tengok je la trend terbaru yang dinamakan Corset Piercing kat bawah nih. Melampau kot..









p/s : One word.. Bodoh! 

Sumber : Here

18 comments:

Norasyimah Saifullah said... Best Blogger Tips

bodoh ke apa diaorg ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd!

coklet cadburry said... Best Blogger Tips

Sk btl nk menyeksa dr..

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang anjing sial lah orang mcm ni takde otak ke...pukimak mak dia lahabau lahanat puuuiiiihhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku tarik tali tu, perghhh azab beb

Anonymous said... Best Blogger Tips

TGK PON DAH PEDIH.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa nk jadi la ngn manusia skunk ni.. igt cantik sangat ker???

Penenang Jiwa said... Best Blogger Tips

dh tau dh tempat dyorg ni kat mne akhirat nnt...melainkan bertaubat dan mngucap 2 kalimah syahadah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cer usik sikit, confirm mengeliat macam cacing...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau la tengah lari2 tali tu tersangkut kat mne2...ce bayangkan azabnye seperti malaikat maut datang memanggil jasad terkubur di pembaringan,.. eh nyanyi plak dia ewahh.

"Love&Life" said... Best Blogger Tips

nape nak meneksa diri dengan benda2 camne....ish2

cerita apakah said... Best Blogger Tips

nak gambar lagi bodoh jom lawati blog ini

faiz fakhirin said... Best Blogger Tips

giler ah..bangang berfesyen..#Gemuk yg Menyusahkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Like!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hamboi psycho.... Seram..huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Thanks , I have just been searching for info approximately this topic for
a long time and yours is the greatest I've found out so far. However, what in regards to the bottom line? Are you sure about the supply?
Look at my weblog ; soccer transfer news 2006

Anonymous said... Best Blogger Tips

Having read this I thought it was rather informative.
I appreciate you spending some time and effort to put this article
together. I once again find myself spending way too much time
both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!
Here is my web blog : football news now

Anonymous said... Best Blogger Tips

If you would like to increase your know-how just keep visiting
this web page and be updated with the newest news posted here.
My weblog ... chelsea transfer rumours 2011

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...