Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 23 June 2012

OMG : Ada Apa Dalam Almari Tu? (4 Gambar)

Adalah perkara biasa bagi budak asrama terutama lelaki yang mempunyai bilik yang bersepah. Kalau bilik pun bersepah, apatah lagi dalam almari diorang. Kalau setakat lipas tu tak payah nak cerita la. Memang bersarang dalam almari tu. Tapi kes kat bawah ni lain sket.. Memang terbaek!!






p/s : Giler ah.. 

Sumber : here


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budaya 1st ni zaman dulu2 je ..... Mesti 1st time eyh dak2 ats haku ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Asrama ktorg pernah kena mcm ni haha

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

ni bilik admin...pemalas nak mampos!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh la ko ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh!!! kaw-kaw

Anonymous said... Best Blogger Tips

holly shit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lebaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...