Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 20 June 2012

WTF : Cara Gadis Jepun Minta Maaf Atau Merayu (6 Gambar)

Level 1. The Normal Apology -
Contoh Situasi - Makanan makan malam tak sedap atau gadis ini lambat untuk bertemu teman lelaki selama satu jam. 



Level 2: The 45-Degree Bow

Example situations: Gadis yang ditemui menghantar SMS dengan laki lain, Gadis yang merosakkan barang kesayangan milik teman lelaki. 




Level 3: The Dogeza, or “Kowtow”

Example situations: Gadis ditangkap curang, Gadis yang melepaskan anjing teman lelaki keluar dari rumah atau mengurung anjing tersebut.


Level 4: The Nigerian Dogeza

Example situations: Gadis yang menggunakan segala duit teman lelaki untuk berjudi.


14 comments:

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

hahahahaha..pompuan sket pnya lawa..apsal ko buat dia jd xlawa???haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaaa... salah pompuan tu gak......

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm tu skali

Anonymous said... Best Blogger Tips

Planking katanyaaaa xD

alieavea said... Best Blogger Tips

apakah?

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

admin bodoh nak suruh org sujud sembah manusia ke???

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu... kalau pompuan tu yg salah... kalau llaki tu yg salah.... camner la plak hukuman yg patot dikenakan...?

Anonymous said... Best Blogger Tips

tah ape2 post

Anonymous said... Best Blogger Tips

macam sial..

Anonymonster said... Best Blogger Tips

npew muka laki tu mcam beto kusairy

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala otak ko admin!! aku sunat sampai hilang konek ko nak!!!! aku marah ni!!!!!!!! admin gay!

ben xii said... Best Blogger Tips

anon ni bengap jugak semuanya

Anonymous said... Best Blogger Tips

apekebangangnyer perngai ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi korang ni...dah admin ckp ni cara gadis jepong...bukan suruh korang amalkan...ni budaya jepong bodoh bangang...nak salahkan admin ajar org smbah manusia pulok dah...babi3!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...