Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 18 June 2012

WTF : Nak Pakai Tudung, Tapi Takut Tak Comel? (Gambar)


Alahai budak-budak zaman sekarang.. Apa nak jadi lah.. mak bapak tak ajar ke yang pakai tudung tu wajib? Bukan sebab nak nampak comel.. aduh...

Sumber : Here

33 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st..!!! hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

SOHAI LOL

Anonymous said... Best Blogger Tips

Poyo lahai dak2 nih ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

MOTHERFUCKER..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apela nk jd dgn bdk2 zaman skrng....didikan agama dr ibu bapa kurang.Pkai tdung utk nmpk comel je.Malu btl jd org melayu yg bragama islam.

Aku_skandallxxx said... Best Blogger Tips

SAKAI!!!! AKU PAKAI TUDUNG LABUH PON ORANG CAKAP AKU SEKSI CUN MENGGODA,APA PULAK TAK COMEL???BODOH TOL PUKI SEKOR NI!!!!!!RASA CAM NAK PECAHKAN JE KEPALA DIA NI!!!!!



*sori emo,tgah datang bulan....

hamba Allah said... Best Blogger Tips

macamana mak bawak diorang nak wajar... mak dia pun tak pakai tudung

wann afzan™ said... Best Blogger Tips

Jangan mengaku pakai tudung labuh jika mencarut seperti budak tiada budi bahasa. Sekadar peringatan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ALA.. TAKAT PAKAI TUDUNG LABUH TP HATI TAK IKHLAS MCM MANA NAK MENGAKU DIRI TU ISLAM....
KALAU HATI BERSIH TAK HINA ORG TAK PE...BLEH WAJIB TUTUP AURAT TU... TP YG BERTUDUNG NI BNYK SALAH GUNA SMPAI MSUK DALAM VIDEO KLIP 3GP MELAYU BOLEH.HITAM2 BAWAH NYA~~ SMPAI HISAP PELIR LAGI TU...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg komen pun xpkai tudung...tp pndai plak nk nasihat org len..plek bebenooo...

Anonymous said... Best Blogger Tips

yalah... ko tgok lah sendiri. bukannya pelik lagi tu... dh menjadi kebiasaan lah.....

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

bertudung/bertudung labuh xsemestinya dia tuh baik dan mulia akhlaknya..tp org yg baik dan mulia akhlaknya itu semestinya akan pakai tudung..:)

..jemari menari.. said... Best Blogger Tips

*ouch terasa sbb aku x 'baik' and 'mulia akhlak'..huhu..tq utk teguran halus ni admin..:)

Anonymous said... Best Blogger Tips

benda wajib.. xkan xreti bahasa gak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm la comel sgt bila tak pakai tudung....

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak tu dah ada niat baik. why not support and advise?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mana pengkomen wanita yg slalu bagi komen tempat len?mesti tgk tajuk pun taknak click..hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budak tak mumaiyiz lagi, memang cakap macam tu, tak relevan langsung.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku wanita muslim...ade je ni ha mengomen..ni dak xckp akai...dia ingt comey sgt ker kalo xpakai tudung tu....comey lg kucin aku si tipah tu...huhuhu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg pun wujud yg btudung nie ade baik..xbp nak baik..bnde wajib buat je..mcm solat la..tak yah tunggu ikhlas ke pe bnde..nnti dh nk mati takkan nak ckp kt izrael tu..tunggu..aku tak ready lagi..mane tau dgn bertudung blh mngubah mnjadi lebih baik..lagi Allah suka..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah wajib pakai mnutup aurat,ikot jela ,apa mau bsing,

FARAH deeb said... Best Blogger Tips

cedihnyee :(
My latest Entry :)
JJCM: Chicken Rice Shop (Wangsa Maju)

Missy said... Best Blogger Tips

ok la tu, dah ad niat. kwn2 n family patut support n beri galakan tuk die pakai tudung.. menutup aurat tu kan wajib..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Islam tak suruh pakai tudung, tapi islam mewajibkan perempuan tutup aurat...! pakai tudung baju seluar ketat yang amat, tak tutup aurat dan tidak menepati tuntutan syariat!! bertudung adalah fesyen, tutup aurat kewajipan dituntut oleh Islam..!tiada kompromi...bukan hak cantik atau tidak...tuntutan islam mesti yg utama..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cer tgk yg komen tu..pn xpki tudung..heheh...utk semua, bertudung bukan semata2 untuk nampak cantik di pandangan mata manusia..Tapi lebih kepada cantik di pandangan mata Allah. Menutup aurat tu kan lebih manis.Dan itu satu kewajipan umat islam.jangan hanya nama pada islam. Lagi satu, bila dah bertudung, dah tutup aurat, lebih manis..jadi, jagalah adab utk nampak diri tu lagi cantik n comel..percayalah, xrugi menutup aurat dan jaga batas2 agama..Allah pun sayang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAKU: shlai rmbt wnita bler di lht oleh org bkn muhrim ibart 10dose yg die tlh dpt...cbe bygkan rmbt2 yg ade kat pale 2 dlht oleh org bkn muhrim...bpe agaknyer kan???dengan dosa yg die dpt 2..1 ari kat dunia = bpe thn kat sane ea????rnung2kn n slmt brmal...

aq pon mknsia...ta lkng drpd mlkukan kslpn...sama2 la ite insaf...islam itu mdh..tp ite rase ssh..huhu..

RDC said... Best Blogger Tips

ikhlas x ikhlas kne la pakai jugak sebab tuhan dah suruh..wajib.jgn komen mcm artis..."hipokrit la ape la".

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku_skandalxxx ape motif ko nk ckp ko pkai tdung labuh pun org ckp ko seksi pe jadah ko la pas2 mncarut bagai???sakai LOLZ

Anonymous said... Best Blogger Tips

wat lek wat peace je

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sekurang-kurangnya kalo terjumpa pmpuan pakai tudung, aku just pikir, sekurang-kurangnya dia dah pakai tudung, hati dia baik ke jahat ke biar itu hal dia dgn Allah, ape aku nak pikir2 hati dia baik ke jahat?

ini kate yg tak pakai tudung pn hati baik, kalo hati baik, msti prangai pn akan 'baik' untuk mengikut perintah Allah utk tutup aurat dengan sempurna.


dan tak payah tunggu 'ikhlas', biar buat kerana terpaksa pn takpe, nanti pelan2 Allah akan tolong utk ubah 'paksa' tu kepada ikhlas..

kadang2 bukan sbb kurang didikan mak bapak, tp mak bapak dah berbuih buih ckp dan beri segala galanya tp anak taknak dengar, degil, puncanya bnyk sbb pengaruh kawan pstu pengaruh media2 yg lucah mucah dan seksi meksi tu. blerhhh

peace.

V said... Best Blogger Tips

@Aku_skandallxxx mulut lu macam puki. pakai tudung labuh konon

Anonymous said... Best Blogger Tips

Memang la pakai tudung x semestinya baik, dan x pakai tudung x semestinya jahat...

Tapi cuba imagine...

Ada 2 lolipop perisa strobery yang dah confirm2 rasa dia manis...mana korang nak pilih kat kedai...yang masih berbalut elok or yang dah terbukak balutan dia n terdedah kat udara....padahal 2 2 manis...?

Renung2kanlah.... :)

Anak_MITHALI :P said... Best Blogger Tips

hai..ape nak jadilah budak-2 zaman skarang.aku pon dah x tau dah.tapi satu je aku nak pesan.BRTUDUNG BIARLAH IKLAS,JGN KERANA NAK MENUNJUK-2 KAT ORG LAIN.korang sume ni pegang kata-2 aku baik-2.BERTUDUNG X SEMESTINYA MENUTUP AURAT,TAPI KALAU NAK MENUTUP AURAT KENALAH BERTUDUNG.anda faham ape yg saya maksudkan.kalu faham ALHAMDULILLAH.kalu x faham jugak kau carik lah sendiri maksudnya.ALLAH dah bagi kita akal untuk berfikir.gunakan akal-2 sepenuhnya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...