Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 29 October 2011

OMG : Ferrari 458 Italia Terbaru Milik Kim Kardashian Bernilai $300,000 (7 Gambar)


Kim Kardashian memang terkenal sebagai pengumpul kereta mewah. Terbaru, beliau telah membeli sebuah lagi kereta mewah iaitu Ferrari 458 Italia yang bernilai USD300,000. Beliau telah memiliki beberapa buah kereta mewah seperti Range Rover dan Bentley. Memang best jadi orang kaya ni.. Tapi harta tak dapat bawak masuk kubur. (ayat orang takde harta)







Sumber: PIC

10 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

bontot dia ni alergic kalo kereta x standard...bajet hot, bagus jadi pelakon blue la...

zainal said... Best Blogger Tips

mcm dah gemok sikit je kim kardashian skrg,nih msti gbr lepas kawen kot

♕ Kyosuke Damon ♕ said... Best Blogger Tips

congrates Kim ! <3

Alkisah said... Best Blogger Tips

dem kaya betui depa.. mana depa dapat duit manyak manyak

Anonymous said... Best Blogger Tips

bkn kereta yang d focus,,tp kim,,
haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic no 2....besonyeeeeee....hehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dh rezeki dia...kita msing2 pn ada bhgian rezeki sndiri kn..jgnla jelez ma dia k..brsyukur la ngn pa yg kta ada d dunia ne..yg pntg d akhirt kelak... :-)

minoari89 said... Best Blogger Tips

comel la dia neh...

Pungguk Tersenyum said... Best Blogger Tips

nengok kemain lagi dia duk teliti kete dia,takut scratch kut..tp minah ni mmg seadanya sgt2 teliti..towel nk arrange ikut wrna, umah xle sepah2, xle org pijak rumput umah dia la..kimberly oo kimberly

Anonymous said... Best Blogger Tips

gmbr ke-3 jadi lepas kim ternampak paparazi lepas tu clutch di tangan pun "ter"jatuh lalu kim pun tunduk mngambilnya.yeah!nice clev kim!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...