Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 25 October 2011

Sadis : Dane Lily, Anjing Buta dan Maddison, Anjing Pembantu (6 Photos)

Sejak bulan Julai, Dane Lily seekor anjing buta telah mencari tuan yang baru untuk mengambilnya. Tetapi tuan baru yang mengambilnya juga perlu membawa sekali Maddison, anjing yang menjadi 'Mata' kepada Dane Lily. Dane Lily dan Maddison telah menjadi kawan sejak lime tahun yang lalu sejak Dane lily kelihatan matanya kerana penyakit. Setiap hari Maddison akan membawa Dane Liliy keluar untuk jalan dan akan menyentuhnya untuk memberitahu arah jalan. Selepas Dane Lily jadi buta, tuan lamanya telah meninggalkan Dane Lily dan Maddison di Rumah Penjagaan Anjing untuk mencari tuan baru. Sehingga kini belum ada yang ingin membela mereka kerana perlu menjaga dua ekor sekali.  Dane Lily dan Maddison langsung tidak boleh dipisahkan dan bayangkan hidup Dane Lily sekiranya tanpa Maddison.

 thesun

9 comments:

Mouriey said... Best Blogger Tips

best friend ever..so sweeettt!! =))

Mu Syuk said... Best Blogger Tips

terharu betul! alahai~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian tgk anjing ni.....shabat untuk selamanya*

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo ak boleh bele anjing, dh lame ak bele dorg ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

eh aku tibe2 nangis tgk anjing ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dane lily:dear friend,ko jgn tggalkn aku arh..aku tkut kalau ko x da d smping ku,x dpt ku byagkn kalau kw x da..thanks sbb dah bnyak jg dan tlg aku slma ni..x dpt ku nak mbls nye..
MAddison:napa ckp mcm 2 kwn??kt kan kwn..kt x kn trpisah aku janji..ini jnji aku pd kw,aku akn jg kw smpai akhir hyt aku..
Dane lily:Maaf lah kalau aku pnh sggungkan hati ko erkk..kalau aku dah x da 1 hr nanti..kw jgn bsdih yee..aku ingt kw jg smpai bla2..
Maddison:Kawan jgn lah ckp mcm 2..aku pasti kt akn jmpa Tuan br yg baik..ku hrp mata kw akn sembuh cpt..kalau x smbuh pun..I'll be here 4 u ever..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedih lh...

nenek sihat said... Best Blogger Tips

kesiannyer... but sweet sgt. bijak la anjing tuuu. huhu.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...