Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 24 October 2011

Kantoi : [Video] Perompak Jatuh Tergolek Dan Dirakam CCTV


Kes ni berlaku di Setia Indah,Johor Bahru. 4 orang perompak cuba pecah masuk sebuah rumah dengan mengunakan parang sebagai senjata. Ketika ketiga-tiga perompak sudah memanjat ke dalam rumah mangsa, perompak yang ke-4 yang sedang memanjat pagar besi untuk masuk ke rumah tersebut, tiba-tiba batang besi tersebut patah dan menyebabkan bunyi yang kuat! Lepas tu kesemua penyangak ni panik dan cepat-cepat melarikan diri. Lawak btol.. hehe


Sumber: Youtube


10 comments:

antechno said... Best Blogger Tips

Perampok Blogwalking..

Gadis Biasa said... Best Blogger Tips

hahaha....sengal...sampai trsangkut2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdn yg last 2 brat sngt, pnat kwn2 pnjt ngn pnuh smngt..

minoari89 said... Best Blogger Tips

len kali cr la 4ner yg kecik skt..dah la berat menyusahkan plak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahaha..
memang terbaikk !!
tahniah~

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha..yg last 2 berat sngt dengan dosa!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

perompak yang ke4, tujuan dia pergi nak cari makanan ja tu....

║▌│█│║_мºмι¯║││█║® said... Best Blogger Tips

hahah, bengong ~ punce2 ! gemok sgt la . ta layak na jadi prompak =='

monkey king said... Best Blogger Tips

esh.. bhaya.. pagar mcm tu pun bleh masuk jugak ye... lain kali pasang electrik punya lagi bagus tu...

budak ego said... Best Blogger Tips

hahahah...abis patah besi tempat yg ke-4 tu jatuh....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...