Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 27 October 2011

OMG : [Video] Kene Rompak Depan Rumah


Video ni menunjukkan betapa mudahnya unutk korang dirompak di depan rumah.. Memang sangat bahaya.. Jadi, beringatlah di depan rumah ye terutama kaum wanita..



Sumber : Youtube


7 comments:

AsyRaF is VeRy HumBLe said... Best Blogger Tips

senang gila nak kena rompak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial punya perompak...harap kau matilah... nasib perempuan tu x di tetak....

Anonymous said... Best Blogger Tips

knp nampak mcm berlakon je??sdgkan ppuan tu boleh lari masuk umah kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

rmah dia kunci daa... rasenye

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha...lucu pula tgk perempuan tu buang selipar dia.....tp nasib la perempuan tu x apa2... apa2 pun harap perompak tu mati accident...dgn tragis..

aemsuzana said... Best Blogger Tips

gate tu auto kan? gate auto memang senang nk buka ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

gate auto mane leyh bukak camtuhh...dia ada gear kat bawah dia....yang bole gerak gear tuh hanya moto jerrr.nih totaly fake

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...