Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 27 October 2011

OMG : [Video] Apabila Orang Arab Drift dan Membedil AK47 Secara Rambang Di Jalan Raya


Korang mesti tengok video ni. Memang cool giler la geng-geng Arab ni buat skill drifting kat atas jalan. Dua buah kereta ni iaitu Honda Accord dan Toyota Camry menembak AK47 secara rambang di tengah jalan. Kemudian kedua-dua kereta ini drift secara berbahaya. Memang hati kering and hebat.. Respek ar dengan gangster Arab nih..



p/s : Aku cabar korang buat ni kat Malaysia.. Hehe


Sumber: Damn


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bru btol pak arab naik shek...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh punya pak arab...menyusahkan penguna jalan raya yang lain jak...siap guna senapang lagi, silap hari bulan orang yang kena tembak....nak drift cari la port yang sesuai.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus sangatlah cabar org buat drif mcm tu..lepas cabar,nk tayang kt dunia yg kita pun boleh..apa jadahhh..klu kemalangan,korang nk tanggung?
p/s klu salah langgar org denda rm5000 atau penjara..time tu baru rasa diri tu ader cabaran

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat jalan lurus macam tu nak drift wat pe,

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahaha..kaya glew maen bengong2 ngan kete honda!!huhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

kereta dekat arab muroh xde cukai...tu sedap depa buat drift tuu...ekeke

minoari89 said... Best Blogger Tips

perjuangan berani mati..depa mati syahid la 2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rse dowg ni belakon je kot... hm.....

#kata:lolitachun

Anonymous said... Best Blogger Tips

ken block gymkhanna pon xbrani wehh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...