Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 7 July 2011

Artis : Top 10 Artis LElaki K-Pop paling Seksi (Unidian Peminat) [10 Photos]

Korang tengok la sendiri haha...Ini adalah la Top 10 Artis Lelaki K-Pop yang diundi oleh PEMINAT mereka sendiri...








 sumber : asiantown

14 comments:

misz myza said... Best Blogger Tips

wow.. semua nye yg kita minat!!! hehehehheheh.. cuci mata sat...

>Misz Farah..?< said... Best Blogger Tips

top! hooyeah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

yes..yes...my hero no 1...haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

haa klau korea laki cm ni bru nmpk jntanj btol
aku mnyampah kt mat2 korea yg bajet ske buat cute
erghh..
so gay!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siwon !! ~~
<3 SUPER JUNIOR

Anonymous said... Best Blogger Tips

siwon...my love

anaMuslimah said... Best Blogger Tips

muslimah: jaga pandangan matamu...

Liza@El@KedFlop said... Best Blogger Tips

wao~ top big bang no2... :3

ReminaTheHellstaR said... Best Blogger Tips

cm biasa ja aku tgk... bole la

Anonymous said... Best Blogger Tips

top patutnye no 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

smua yg ak mnat jgk...ske3^^

Safirah said... Best Blogger Tips

Sah mesti ramai korang komen disini!!!

Sahabat-sahabat Nabi lagi hebat! Hairanlah minah2 melayu kita ni ada yg terlalu taksub sgt korea hinggakan nasihatkan pakwe dress up mcm ala artis korea. Dah tu, siap ambil kelas bahasa korea dan siang mlm tgk cite korea. Pastu topik utama perbualan, artis/cite Korean!
Saya dulu minat, skrg semakin MENGARUT. Dedah sana dan sini, terlalu mengajak pada seks. Ayuh kakak2 ku, kembalilah pada jalan lurus dan agungkanlah Islam daripada semua benda ngarut ni. Sudahlah, sedarkanlah diri!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@17:23

Setuju dgn Safirah. Baru ada yg sependpt dgn sy, dimana ramai wanita melayu kita dah taksub sgt dgn korea ni, tp benda asas penting dlm agama tak pula mereka pentingkan.
Ha'a...sy pun tak suka korean ni, dah lebih2 pulak..! dah la salah satu makanan utama org korea adalah mkn anjing...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wah jaejoong no 1! SETUJU!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...