Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 6 July 2011

OMG: [Video] Penderaan haiwan

Kepada sesiapa yang lemah semangat, sakit jantung, lemah jantung, asma, mirgraine, stress tahap maksimum, meroyan, gastric, dan mana-mana yang memudaratkan, sila jangan tengok video dibawah kerana mengandungi unsur-unsur horror, stress dan juga mengerikan bagi yang tak mampu tahan. 


Video dibawah menunjukkan pembunuhan dan juga penderaan (disiat hidup-hidup) terhadap haiwan untuk mendapatkan bulu-bulu mereka untuk dijual di pasaran global. Pernah tengok 101 Dalmation, gitew la motif bulu-bulu haiwan dikumpulkan. 



Aku tengok pun dah sebak...stop animal cruelty....

2 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Giler punye org...langsung xde belas kasihan...x sggup aku nak tgok..

L said... Best Blogger Tips

xgune pnye mnusia DX

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...