Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 25 August 2013

Kejam : Putera Arab Saudi Rogol & Bunuh Gadis Yang Diculiknya (2 Gambar)


Polis di Jeddah, Arab Saudi telah mengesahkan berita bahawa seorang gadis telah dirogol dan dibunuh oleh seorang putera Saudi.

Skandal itu merupakan satu lagi dalam satu rangkaian skandal moral dan etika pada raja-raja rasuah Saudi yang korup dan jenayah mereka terhadap rakyat Saudi. 

Cerita ini bermula apabila saksi di Samer, pinggir bandar Jeddah, melihat perempuan digugurkan daripada kereta JMC. Rakyat yang menyaksikan peristiwa itu segera membaluti gadis dengan selimut dan menghubungi polis. 

Selepas polis tiba, siasatan awal menunjukkan bahawa gadis itu telah meninggal dunia. Nombor plat JMC dimasukkan ke dalam sistem pengawasan kereta polis trafik dan ia menunjukkan bahawa ia dipunyai oleh seorang putera Saudi. 

Kemudian, siasatan menyeluruh telah dilancarkan, dengan keputusan awal bahawa putera itu tidak lain tak bukan ialah Khalid bin Sa'ad bin Abdul Aziz al-Saud, yang, bertemu dengan gadis itu pada malam Rabu di pusat membeli-belah Al-Tuhayat . Gadis itu mencabar putera raja berkenaan.

Gadis itu diculik oleh sekutu itu putera dan dipindahkan ke tempat yang tidak diketahui di mana beliau telah diserang secara seksual. Apabila dia cuba melarikan diri, dia dibunuh dan mayatnya dicampak di tepi jalan. 

Tetapi media dikawal kerajaan tidak melaporkan apa-apa kejadian. Kalaulah tidak kerana media antarabangsa dan internet, kebanyakan cerita-cerita ini tidak akan diketahui umum. 



Sumber : Here

15 comments:

ahmadje said... Best Blogger Tips

saudi ni kira cam raja2 zaman dulu...raja zalim yg boleh buat suka hati pada rakyat......

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala.. kala kat Melaysia.. perkara ni bulih setel.

Anonymous said... Best Blogger Tips

jadah... klu kt malaysia, raja pun kena ikut law. fikiran jumud sgt mmg ar ckp camtu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau duduk malaysia mana ni bongok?

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka xbleh blah langsung,.mcm syial,setan punya putera raja..dgn ini aku isytiharkan setan ni raja firaun junior

~anon poksu kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya lebih merasakan berita ini fitnah.
1. kenapa media luar sahaja yg uar2kan benda sebegini? adakah utk menunjukkan kerajaan saudi zalim? another arab spring?
2. adakah sudah tiada jurang, padang pasir atau laut utk membuang mayat sehingga perlu dibuang di kawasan bandar yg padat juga dipasang cctv?
3. adakah terlampau bodoh utk membuang mayat menggunakan kenderaan diraja, kenapa tidak diupah kepada orang lain sahaja?

maaf, mutakhir ini suasana negara arab agak panas, ditakuti ada pihak yg cuba mengeruhkan lagi suasana.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dunia akhir zaman, macam-macam boleh berlaku! zaman di mana emosi manusia boleh berubah-rubah, tak kira orang Islam ataupun bukan, kezaliman itu boleh berlaku angkara hasutan syaitan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada benarnya kata anon 06:54

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua permainan musuh2 islam utk memfitnah orang arab..mereka sungguh zalim..jgn percaya fitnah yang amat besar ini.!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko igt arab saudi tu baik ke..? kalau die baik die xkn sokong kerajaan mesir sekarang, jgn igt dorang ddk kt tanah suci hati dorang pn suci..

Anonymous said... Best Blogger Tips

fitnah..fitnah..fitnah..ini semua fitnah..

mr.fapson said... Best Blogger Tips

poyo..ini sume poyo...balik2 islam yang jahat... yahudi/amerika/syiah yg terang2 jahat...laknat keatas yahudi dan sekutunya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Percubaan untuk jatuhkan takhta raja saudi

Anonymous said... Best Blogger Tips

raja saudi baik...hurmm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

korg kalo nk pcaye pon agk2 la..sumber mai mna..adoi la..tau nk trus caye je..g skolah blik la oi..pe jadah nk buang mayat siang2 mcm tu..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...