Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 31 August 2013

Serius : Keadaan Sekitar Komuter Jepun Pada Tahun 60-an dan 70-an (10 Gambar)

Keadaan Sekitar Komuter Jepun Pada Tahun 60-an dan 70-an.

33 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first fuck....keluarkan selangor babi dari malaysia....org selangor bukan rakyat malaysia...org selangor anak haram pendatang jawa....fuck selangor darul anak haram...

-anon bugima-

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambr 1st 2 opah anon abah kau tme blik keje kt lorong kunyit aka marou hijau taik

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon bugima jd cm 2 sb stress opah dia kne tgkp khalwat ngn bangla... jgn slahkn dia

Anonymous said... Best Blogger Tips

jawa minang banjar semua mmg lahanat!
abah dorang suma cam haram!
abah korang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

HIDOP SIAM!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau siam! lahanat kau ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ayuh ramai2 kita pakat halau orang selangor balik ke pulau jawa....bagi kurang sikit maksiat kat malaysia ni....kebanyakan yg buat maksiat kat malaysia ni adalah orang selangor....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kt slango bnyak org kelantan

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:39 stress xdpt ayat bgla ke ranjng sb penis kecik

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn smbg psl penis.... klu pnjg sjenkal.....[ si pp merah]

Anonymous said... Best Blogger Tips

penis kecik takpe.. bulih main dgn arnab!
abah kau pun bulih join sama!

Anonymous said... Best Blogger Tips

onyang 22:00 pcinta jubo

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:36 tak penah menjubo kerana kematian fucuk sejak di temui terbuang di blkg tandas 30 sen apa bila fucuk nya di mkn semut lapar.
abah kau siapa?

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:03 gay abadi... tjebak jd gay sb kcik2 kne liwat ngn bangla tme blik skola..... sai xdpt jubo ble sawan babi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang sume mmg poyo.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12:27 lg pyo.... suka skodeng pmpun berak

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin disable je komen..klau komen sume mcm haram wat dosa byk

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon bugima ke anon Pukimak!
Puiiihh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haram abah ko...
Biar laa...
Baru laa...kebebasan bersuara..
Nk censored...ko buat blog sendiri..
Nama blog ko..
Abah kau stress...
Puiiii...
Sibuk nk meracuni fikiran admin..
Tk suka Jgn Baca bodo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sah org kelantan yg memekak suruh halau org selangor... nih kes nak minang awek jawa tapi direject tu meroyan... kelate loser dohhh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahahahah..
Betul tu anon 1412...

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar last paling sedih.. mesti kesian kat baby2 atau org2 tua.. sesak sangat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

key mug cow~
abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

awek klate trbaek.,. puth gebu,,, x myesal dpt la....

Anonymous said... Best Blogger Tips

klate ni mmg bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

hanya awek klate pndai puaskn nafsu laki....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ingat bangla ngan indon je i.q sero...
rupanya melayu pun ramai i.q zero kat sini...!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bia x pndai tpi jgn hdup dlm kehinaan mcm kau.... budget bek tgk kcing jimak skit ko yg lbh memancot....tuuuuihhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni bajet alim tapi melancip semenjak umor 8 tahun! key mug cow barbie!
abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

lancip pale buto,,,, dh skema wat skema,,, sunat pn blum nk join org dwasa plak... aku berak kt muia ko kang,haha,

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous tolong jawab...siapa penduduk asal malaysia ni?..bkn semua pendatang ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

stress giler tengok... aisshhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??
Sudahkah anda berselawat ke atas kote bangla, anon abah engkau pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...