Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 August 2013

Cool : Keadaan Korea Utara Dan Korea Selatan Pada Waktu Malam (3 Gambar)


Jom tengok perbezaan Korea Utara dan Korea Selatan pada waktu malam dalam gambar kat bawah ni. Meriah sungguh yer di Korea Selatan? Korea Utara dan bergelap macam takde letrik pulak..


Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

perggghhh....xda lampu ke..1st dr ragai

Anonymous said... Best Blogger Tips

ragai abah kau! bongok!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

bagus korea utara ni, jimat letrik dan tak menyumbangkan pencemaran

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak jimat letrik duk dlm utan bang.. jgn berjimak.. akyah mandi wajib bagai.. mohon blah!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jimat abah kau !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

biar la klau dy nk ckp jimat.. yg korg sakit hati sgt knpe.. betul la tu jimat.. x mcm korg yg ske mmbazir.. bile bil naik mula merungut..o_O



















Anonymous said... Best Blogger Tips

bazir kepala bapak kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya bakal melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hati
sendiri tidak lama lagi. Malangnya, semakin menjelang tarikh akad
nikah, hati saya semakin was-was.
Kadangkala saya rasa masih terlalu muda dan belum habis
berseronok dan menikmati zaman bujang lagi dengan kawan-
kawan.
Pada masa yang sama, saya ada seorang teman lelaki lain dan
kami kerap keluar bersama jika bakal suami tidak ada di sini atau
sibuk dengan hal kerjanya.
Teman lelaki sangat sayangkan saya tetapi tidak mengetahui saya
akan berkahwin. Sekarang saya sudah mula mendiamkan diri
dengannya kerana memikirkan persediaan menjadi isteri yang
setia, namun simpati dan sayang padanya masih ada.
Saya juga bimbang jika bakal suami mengetahui perihal
kecurangan saya selama ini. Saya ada menyuarakan hasrat
membatalkan perkahwinan dua bulan lalu, namun selepas dileteri
bakal suami, saya diam.
Saya bukanlah wanita Muslimah yang alim dan bertudung litup
dan warak, namun saya berharap akan tiba masa saya berubah
menjadi lebih baik demi masa depan.
Sekarang, saya selalu berasa diri ini tidak sesuai atau setanding
untuk dipadankan dengan bakal suami kerana dia seorang yang
baik daripada keluarga yang baik, dan sentiasa bersolat.
Kadangkala bakal suami juga seakan-akan terikut dengan perangai
saya yang buruk. Saya takut jika perkahwinan saya dan dia
adalah satu perkara yang akan dikesali nanti.
RESAH
Pahang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korang semua mcm haram perangai.. Tak abis2 nk gaduh jerw kt ruangan komen2 sini.. Mohon Belah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagi sesiapa yang pernah baca ebook "Jimat Elektrik"..
pasti mereka akan tahu...

Alat jimat elektrik sebenarnya hanya berkesan pada peralatan elektrik seperti aircond dan freezer yang besar2 sahaja..
selain dari itu, ianya tidak memberikan apa2 kesan..

So. kalau ada aircond & peti sejuk besar di rumah.. boleh lah pakai..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tutup lampuler pasal nak berjimak... korea selatan tu tgh buat konsert k-poop secara besar-besaran!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi, bapak ko xde kepale ke? bingai tol..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cara Tingkat Air Mani
Terdapat 8 cara yang dapat membantu meningkatkan isi padu air mani, antaranya :
1. Jangan kerap bersetubuh kerana lebih kerap anda mencapai ejakulasi, isi padu air mani makin berkurangan dan cair. Jika ejakulasi selang tiga hari, air mani lebih mantap.
2. Elak tabiat merokok dan minum minuman keras. Kedua-dua perkara itu meren dahkan tahap hormon testosteron yang mustahak untuk fungsi optimum pundi yang menghasilkan air mani.
3. Makan makanan berkhasiat yang mengandungi kurang lemak, tinggi khasiat protein, sayur-sayuran dan kekacang. Semua itu sesuai untuk kesihatan sperma dan kandungan air mani. Kurang kan makanan pedas dan berempah.
4. Elakkan buah zakar terdedah kepada kepanasan. Kepanasan menjejaskan kilang sperma. Pakai seluar dalam longgar seperti seluar pendek ‘boxer’ dan elak sauna atau merendam badan dalam air panas.
5. Kurangkan berat badan jika didapati meningkat. Peningkatan lemak perut mengganggu kestabilan hormon testos teron.
6. Belajar mengurus tahap tekanan secara positif melalui yoga kerana tekanan memberi kesan negatif kepada kesihatan badan.
7. Makan makanan tambahan dan herba yang dapat membantu meningkatkan isi padu air mani dan bilangan sperma. Kekacang membantu meningkatkan sperma, zink dapat memantapkan kilang sperma.
8. Lakukan hubungan seksual sebelah pagi atau petang kerana ketika itu mudah mengalami pemanasan yang dapat membina kecergasan pundi yang menghasilkan air mani. Jika seks dilakukan sebelah malam, tahap keaktifan badan menurun dan rangsangan kurang, men jadikan pengeluaran air mani juga kurang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus la tips atas ni ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada pengomen abah ko, palat2 smua tu, sila gunakan kondom. jangan sekali-kali membiak. perangai macam setan, kat sini berani le korang, cuba jumpe depan2 entah2 muka macam taik bau jamban skema seluar atas pusat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

suruh abah kau guna kondom la dulu supaya tongong mcm kau dpt dibendung sebelum membiak dalam kalangan anjing. Mohon Majlis Perbandaran menangkap anjing di atas ini.
abah kau funeks!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku tak faham ape yg aku tengok ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...