Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 28 August 2013

Horror : Budak 5 Tahun Melambung Setinggi 8 Kaki Disembur Air Pancut Di China (4 Gambar)


Seorang budak berusia 5 tahun melambung ke udara setinggi 8 kaki setelah dia bermain di kawasan air pancut di China.  Baju kanak-kanak malang itu koyak dan cedera pada muka dan luka di seluruh badan setelah disembur dengan air berkelajuan tinggi. Kanak-kanak itu jatuh muka dahulu setelah melambung. Gambar kanak-kanak itu sempat dirakam oleh pengunjung yang melawat ke kawasan air pancut terkenal di wilayah Hubei itu.


Sumber : Here

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcm2 kisah & perangai org kt China nie..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jackass punya stunt lgi ngeri

Anonymous said... Best Blogger Tips

Troll ni biasanya dibuat untuk menyakat suatu kumpulan dengan niat hanya untuk main2, melaga2kan orang, suka timbulkan gangguan dan provokasi, tapi tiada niat nak menang berhujah pun. Kadang2 dia tak bersetuju pun dengan kenyataannya sendiri sebab tujuannya hanya satu, nak menimbulkan kekacauan. Orang yang suka troll ni akan berlakon seperti seorang macai untuk memanaskan hati pihak lain. Lagi orang panas bontot dengan kenyataannya, lagi dia suka.

Sarcasm atau sarcastic ni biasanya dibuat seolah2 bersetuju dengan kenyataan yang dibuat tetapi ia hanya suatu bentuk sindiran atau perlian. Biasanya orang membuat kenyataan yang berbentuk sarcasm ni tidak bersetuju dengan kenyataannya dan bermaksudkan yang sebaliknya. Kadang2 kenyataan sar

Macai pula membuat kenyataan dengan sangat tulus dan ikhlas dan dia memang bermaksudkan dengan apa yang dikatakan atau dituliskan olehnya. Dia akan sedaya upaya mempertahan dan menyokong apa yang disokongnya walau kadangkala kenyataan itu terserlah sangat kebodohannya. Macai ini bukan setakat macai politik sahaja, juga terdapat macai2 lain seperti macai k-pop, macai bola dan apa jua macai.

Seperti contoh sekarang ini agak susah untuk membezakan sama ada ayat tesebut adalah troll, sarcasm atau macai:
Kerajaan BN yang mentadbir Malaysia adalah amat bertanggungjawab untuk membangunkan rakyat dan negara ini, oleh itu kau tak join masuk BN pun dah kira derhaka ko tau tak?
Korang patut bersyukur Malaysia masih aman, tak ditimpa musibah macam kat Mesir. Ini semua kerana kerajaan BN pandai mentadbir dan menjaga keselamatan negara.
Bila aku tengok sendiri wajah pemimpin tu, rasa macam ada satu perasaan yang mengalir dalam diri aku, rasa sejuk je tengok, nampak seolah2 ada nur di wajahnya.
Anwar la pemimpin yang paling agung, pinjaman PTPTN nak tolong langsaikan, tol nak mansuhkan, minyak nak diturunkan, tiada pemimpin sehebat Anwar Ibrahim.
Aku dah tukar warganegara Korea sebab korang asyik kutuk2 K-Pop. Aku malu nak mengaku jadi orang Malaysia yang dah takde adab ni. Artis K-Pop jauh lebih mulia daripada artis2 kat Malaysia. Aku bangga jadi orang Korea, negara dah la sangat cantik dan orangnya yang sangat sopan.
Kalau JDT kalah Piala Malaysia, aku sanggup kerat kote aku.

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha, ko ne mengigau jauh sangat nie..udah2 letu...macai kata asalkan malaysia masih aman...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bang bang

ahmadje said... Best Blogger Tips

malaysia masih aman bang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku rasa ko kategori macai!
Harghahahahahahha...
Kesian..
Sekian..
Merepek mcm syaiton...

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sapa copy post aku tu nokharoom sungguh... btw ni post yang asal

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa yang mahachai tongong 20:33 tu melalak mcm keanjingan? gi mampos la kau dgn kopipes kau tu bangang! abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah, kesian nya budak tu...! yg dok rakam ni pon dah nampak dah budak tu dah nak dalam bahaya, bukan gi selamatkan, lagi gi standby nak rakam.. silahanat toi...! tuihhH!

jack ham said... Best Blogger Tips

Kiut bdak tu.smpi nk tepancut ahhhhhhhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hut hut bohot apna dhondane kyar hor muje olelalalela..

Anonymous said... Best Blogger Tips

hut hut bohot bontot abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahaha...hoi macai.... Hutang ptptn kau dah bayar ke blom..... Ke kau ni belajar separuh jln ke.sbb tu bodoh x habis2.BN ni mmg bodoh.dulu kini dan selamanyer

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

bahaya betol air pancut ni


Entri Baru Update: BFF Ke 200

Anonymous said... Best Blogger Tips

org mati pucuk mmg bahaya dgn air pancot

Anonymous said... Best Blogger Tips

tlg kwal kbanjiran bangla ke mlaysia,,,,,makin bsar kpala- anti bangla

Anonymous said... Best Blogger Tips

HAHAH

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh kau

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...