Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 27 August 2013

Sadis : Tandas Hotel Disewa Dijadikan Rumah Keluarga Ini Di China (5 Gambar)

Tandas Hotel Disewa Dijadikan Rumah Keluarga Ini Di China.
Zeng Lingjun telah menyewa sebuah tandas lelaki hotel yang telah diubahsuai dengan harga RM2400 setahun. Dia kemudian ubahsuai dalaman tandas itu sehingga boleh dipanggil sebagai rumah. Kini dia tinggal di sana dengan isterinya dan anak mereka. Untuk memastikan 'rumah' mereka sentiasa dalam keadaan elok, mereka kena jirus 'rumah' mereka setiap hari. 

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

repost

Anonymous said... Best Blogger Tips

kedananye...org kaya bertambah kekayaan org miskin bertambah kedananya..

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

kesiannya..


My recent post : Lagi Hujan CPUV

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak lama lagi Malaysia bakal jd mcm nie laa..
Harga rumah melambung tinggi..
Asal ada projek perumahan..mesti yg mewah..
300k ke atas...
PPRT pon rumah burung..
Tk selesa...Dan kurang sesuai utk keluarga besar..
Tk bayar bank Cepat jea nk lelong rumah..
Patut dahulu kan projek perumahan utk golongan pendapatan serdahana & rendah..
Apa nk jadi tak tau laa..
Suruh Abah korang laa jawab..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo ko rasa2 malaysia nie bakal jd mcm gambar kat atas... baik ko awal2 dah berambus dr sini... bawa abah, mak, datu nenek ko sekali pindah...

sekian, wasalam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul! tak suka duduk Melaysia? berambus dr Melaysia! haram jadah punya warganegara! bangla dgn myanmar pun tau bersyukur! abah kau tongong takj ajar pendidikan moral ke dulu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau tak suka undang2 Allah..sila berambus ke bumi lain..sebab bumi ni milik Allah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

like anon 23:36

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa kena mengena dgn undang2 Allah, ini cerita pasal rakyat ditindas. pda yg hidup senang tu boleh la ckp mcm2, dah kena batang hidung sdiri baru tau.

Aku sokong anon 13:06 , skrg semua pk untung, mana fikir keselesaan rakyat.
anon2 yg bantah tu semua xduduk rumah sdiri dgn berkeluarga lagi tu ckp main lepas je

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau makan taik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo nak menang debat... mesti kaitkan dengan "Allah"... baru dilihat sebagai cerdik pandai dalam debat...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bukan tak suka Malaysia.
Tp ko Mungkin belum berkeluarga..
Ko tk rasa lg beli rumah sendiri & tanggung keluarga sendiri.
Baru kau faham apa yg aku cakap.
Melainkan kau anak org kaya atau org golongan VIP.
Tu pasal ko ckp lepas jea..
Skrg syarikat perumahan fikir keuntungan.
Rumah harga melambung tinggi..
Kau fikir laa betul2..
Baru kau kritik aku.
Ko spender pon abah ko yg beli...bnyk cakap pulak..
Ok laa..
Sekian.
Assalammualaikum..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh..
Like membuta tuli..
Nie laa budak zaman sekarang..
Tak pernah susah..
Bila ko dh duduk kt jamban mcm gambar atas nie..baru kau tau..
Mampu ke kau bersaing dgn kaum lain..
Ko tk de keluarga & kerja lg boleh laa nk ckp..

Anonymous said... Best Blogger Tips

senang citer. . .
org suruh kau blajar sungguh2, berusaha, xnk... da takat kelulusan upsr je. . .kira2 pun xtau...
toksah citer la xmmpu nk bli rmh... reban aym pun xmmpu...
jd, buat adk2 yg tgh blajar tu... bljar la pndai2... da bsr nanti jgn kata rumah. . . istana pun bole beli. . .

sekian,
dr. kamarudin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Boleh blah laa..
Takat klinik jual MC..boleh laa..
Ko golongan org yg bernasib baik..boleh laa citer..
Dlm dunia nie ujian Allah berbagai2..
Ada yg susah & ada yg senang..
Jgn nk kufur nikmat yg Allah..beri laa..
Bila2 Allah boleh tarik balik..
Nasib ko baik boleh laa citer..
Bukan org dlm dunia mcm kau.

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku teringin nak tgk anon2 kt atas ni bila ada bisnes or jd pemaju ke apa ke buat umah takde untung untuk golongan srderhana..teringin sgt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku tingin nak tgk abah kau meniaga lubang buntut kat Hatyai.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sokong awak..yg blm berkahwin mmg xkan faham

Anonymous said... Best Blogger Tips

DR KAMARUDIN..AKU TOLONG DOA UTK KAU,..
ya allah..si Din ni lupa bahawa yang mengkayakan dia adalah Engkau..
dia rasa dia yang belajar bersungguh2..dia berasa kerjanya yang mewah yang mengkayakan dia..dia berasa kerana dia kerja rezeki mencurah2...
Dia lupa bahawasanya engkau yg memberi dan engkau boleh mengambil bila2 masa...ya allah..kau ajarkanlah dia susah pula..biar dia merasa fakir dan hina untuk beberapa lama..sehingga dia taubat kepadaMu..dan agar dia tidak kufur nikmat yg engkau beri..amin

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...