Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 22 July 2013

WTF : Bantal Peluk Super Sonico Yang Pelik Dan Sangat #BadAss (5 Gambar)

Bantal Peluk Super Sonico Yang Pelik Dan Sangat #BadAss.
Memang Jepun ini keluarkan benda yang pelik-pelik. 


18 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin x puasa...fuck admin...fuck jdt....fuck kelantan anjing....fuck orang sarawak tinggal atas pokok, bulu penuh satu badan....

-anon kpop-

Anonymous said... Best Blogger Tips

"You suka posisi nikan? Ugh!!!" Tangan Boss menolak
dengan
kuat badan Ramli ke bawah, menghempap konek 29
tahunnya
itu. Ingin aku menjerit bila melihat keadaan haram ini
berlaku di
depan mata aku, lebih teruk lagi inilah keluarga aku
yang baru,
keluarga yang aku sangkakan baik dan normal tetapi....
"Fuck!! Kena.... it's hit something!!!.. AHHH!!" Kedua-dua
tangan
Ramli diletakkan di atas bahu Boss, sementara badan
Ramli
sentiasa turun naik bagi melayan konek lelaki yang
bernama Boss
dalam lubang jantannya. Jadi inilah yang dikatakan
lubang,
lubang bontot. Melihat gerak geri Ramli menerima
hadiah batang
Boss dalam lubang terunanya ini, kelihatan Ramli
sedang enjoy
dengan kehadiran konek dalam lubang jantannya itu.
Reply

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hg pasaipa mcm barua ja ayat hg ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

2 ekor berok kat atas aku ni merepek jer... meroyan ker???

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck mak anon kpop 21:09

~anon pok su kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau boss!

gaban power said... Best Blogger Tips

huuuu...awesome.

Kokuto Minami said... Best Blogger Tips

awat anon atas aku ni ayat cam haram... posa pun bleh lapar ja pahala xdak..

btw bantai plok sgt rare

Anonymous said... Best Blogger Tips

eh korang ni sume mau maki je gay niy siall larh puihh !!

shue liena said... Best Blogger Tips

mcm nie pon ada.. pastu de lax komen yg mngarut2..

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 21:17 taik gay..kimak laa

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa aku geram tengok amoi posing nonggeng camtu ha..aduhaiii..
aku puasa... aku puasaaaaa!!!! :'(

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat pasar amalam ada jual tak???

Anonymous said... Best Blogger Tips

aduhhh..rasa nak beli je..geram pulak aku tengok..aummm..

Anonymous said... Best Blogger Tips

baru pakai satu hari bantal dah berlobang dahh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cmtu beli la yg siap ada lubang , ade versi tu jepun jual . dorg think ahead la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bantal ni akan busuk dengan bau mani....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...