Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 July 2013

Info : Inilah Yang Terjadi Jika Kita Mati Di Makkah (4 Gambar)


Beginilah 'perjalanan' yang perlu dilalui sekiranya anda meninggal dunia di Makkah. Di sini, anda disemadikan tanpa batu nisan, memungkinkan tiada ahli keluarga yang dapat menziarahi anda kemudian hari.

Perjalanan percuma ke Masjidil Haram,di bayar oleh pakej yang kita datang, dari duit yang kita punya juga. 



Jenazah kita akan disusun di bawah tempat Muazzin ( bilal ) di dalam Masjidil Haram sebelum di solatkan.


Inilah istana yang kita akan dapat... 


p/s : Untung siapa yang mati di Makkah... 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siapa nak masuk syurga kena mati dulu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nak mati kat mekah...

gaban power said... Best Blogger Tips

mekah adalah tmpt yg paling Awesome skali d dunia,awesome,awesome,awesome,awesome...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang bodo je mati kat mekah.. bengap nak mampus

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau bodo!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:55 dh niat xnk g mekah wlau kaya harta n masa skalipn..biarkn dia....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 00.55 ni mungkin bukan muslim agak agak nya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

org kafir je cakap cm 2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00.55..anda mmg org batak agaknya

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Perasan tak dinding kubur tu dari batu-bata dan ada penutupnya. Tidak di kambus seperti di M'sia. Maksudnya, jenazah hanya sementara di situ. Dua tiga bulan lepas tu akan dibuka dan tulang belulang akan dikeluarkan dan dikebumikan di tempat lain. :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

untung mati kat mekah?!!! admin ingin mati kat mekah....?

Anonymous said... Best Blogger Tips

jenazah akan berada 2 tahun dalam ni, and akan dipindahkan dalam kubur tetap lepas tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 0:55, cakap macam takda iman jer?

Anonymous said... Best Blogger Tips

HARAM HUKUMNYA jika berniat nak mati di mana-mana, tapi bersedia untuk mati dengan caranya mengingatinya, adalah sunat.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon0:55 kafir

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...