Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 July 2013

Cute : Kucing Gemuk Bernama Garfield Yang Kematian Tuannya (7 Gambar)


Ini ialah kucing yang bernama Garfield. Ianya seberat 18kg dan merupakan kucing tergemuk di dalam pusat perlindungan haiwan di US. Garfield baru sahaja kehilangan tuannya dan terus dibawa ke pusat perlindungan haiwan. Kerana terlalu gemuk, Garfield menjadi malas dan susah untuk bergerak. Ini menyukarkan Garfield untuk mencari makan dengan sendiri seperti kucing normal.


p/s : Kesian dia gemok.. 

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ptg ni kisah mati. Dah tukar channel ke? Selalu nya SX18. Saipa nak masuk neraka kena mati dulu.

gaban power said... Best Blogger Tips

rarenya cat ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

neraka abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

asal gemok je nama mesti garfield, xde nama lain ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada.. nama lain dia ialah ABAH KAU

Anonymous said... Best Blogger Tips

nama bob selalu orang gemuk. jarang jumpa bob yg kurus.
tapi gambar no.5 cantik... nak bela lah yg tu..

shue liena said... Best Blogger Tips

dahlah comey... kalau diam mcm nie bwk tido je.. buad bantal plok.. best plok.. hihihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

dun be lazy pussycat...

jack ham said... Best Blogger Tips

obesity...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...