Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 25 July 2013

Serius : Polis Filipina Menangis Semasa Menentang Dengan Protes (4 Gambar)

Polis Filipina Menangis Semasa Menentang Dengan Protes.
Seorang Polis FRU,Joselita Sevilla di Filipina menangis semasa menentang dengan perisai serta baton. Dia sempat memberitahu kepada kumpulan protes yang dia adalah seorang polis dan hanya menjalankan tugasnya. Itu adalah tugas menentang protes yang pertama. Yang menakjubkan kumpulan protes itu berhenti dan memberi dia semangat untuk terus menjalankan tugasnya. :-))

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.

Anonymous said... Best Blogger Tips

First!!! :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

kawe first gek dri kelantan ker guano?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saing boh kawe first saluuu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ambo nak 1st gak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

bereh lalu blako

Anonymous said... Best Blogger Tips

;(

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st abah mu!

Anonymous said... Best Blogger Tips

beyeh sek kito blako.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau di malaysia, ada polis menangis sebegini, akan ada pihak yang mengutuk macam2, memperlekeh, menghina sebagainya. padahal polis juga manusia. ada perasaan. ada anak isteri. mereka hanya menjalankan tugas.
-ameba

P.Preity Petry said... Best Blogger Tips

Ala.... ala...... bucuk.... nak nenen? :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat malaysia,polis dah x sempat nk menangis lagi...protes kat cni mcm babi x diberi makan seratus tahun....merusuh mcm babi....apa yg dirusuh pun dia tak tahu...buat malu jer...nanti korang cakap org sarawak x bertamadun...yg memprotes tu bertamadun lahh.....macam sial babi....puiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan bodoh xreti nk campur org...mampos la korg dgn geng2 korg

-pahang terbaik-

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn mrah la anon 00:56...tahun dpn cuba lg k

pijan said... Best Blogger Tips

polis kat filipina ni dalam hati ada taman ler...

jack ham said... Best Blogger Tips

kalau polis Malaysia xde nangis nyee...xde belas kasihan..puihhh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...