Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 21 July 2013

Cool : Ribuan Payung Berwarna-warni Terapung Sepanjang Lorong Di Portugal (10 Gambar)

Ribuan Payung Berwarna-warni Terapung Sepanjang Lorong Di Portugal.
Bermula dari tahun lepas, semasa festival Agitagueda yang disambut di Agueda, Portugal, ribuan payung berwarna warni telah dipasang sepanjang lorong kota ini. Payung warna warni ini akan dibiarkan terapung sepanjang bulan Julai ini. Mari lihat keindahan payung terapung ini.  

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice...

Anonymous said... Best Blogger Tips

membazir je..baik bagi aku...

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

comel je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

buat semak je.apa yg indahnya payung ni

gaban power said... Best Blogger Tips

rarenya amberela ni..awesome!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nice

Anonymous said... Best Blogger Tips

Skali datang ribut semua terlungkup.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah letak payung pun orang tak nak lalu bawah payung tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

guna dana siapa? ada dana drp kerajaan?? membazir.. mohon siasatan diraja!!

shue liena said... Best Blogger Tips

ctiknya.. kreatif...

gaban power said... Best Blogger Tips

betul tu liena,cantik dn kreatif.sy suka dgn cara penyampaian awk tu mengenai entri terbaru ni,kreatif.I like....

Anonymous said... Best Blogger Tips

semuanya tak kena... bila menaip semua mcm hero... tapi hakikatnya mcm T**k...
-Ninja3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...