Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 26 July 2013

OMG : [Video] Budak Patah Tangan Terkena Bola Freekick Cristiano Ronaldo


Seorang budak lelaki berusia 11 tahun, Charlie Silverwood yang sedang menonton perlawanan antara kelab Bournemouth dan Real Madrid telah terkena bola sepakan percuma dari Cristiano Ronaldo dan menyebabkan pergelangan tangan kirinya patah. 

Sepakan percuma yang diambil dari jarak 35 ela itu telah mematahkan pergelangan tangan Charlie di dua tempat. Tetapi Charlie tetap bertahan sehingga perlawanan tamat sebelum berkejar ke hospital. Setelah pihak pengurusan Real Madrid mengetahui tentang perkara ini, Charlie telah dihadiahkan sehelai jersi yang ditandatangai oleh pemain Real Madrid sebagai ganti rugi. 


p/s : Dapat jersi je ker? bayar la ckit... kesian budak tu.. hohoh.. 

Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon Medan 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul juga, tak pun, bagilah hadiah kereta AUDI Q7, sebagaimana yang diperoleh oleh pemain JDT.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hadiah ABAH KAU!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..yang tu klaka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo aku yg sepak...arwah dh budak ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

pttnya pemain real madrid pegi jmp bdk ni.. xpn CR jer pegi.. mst bdk 2 lg hepi

Anonymous said... Best Blogger Tips

benda ni dah lama kot. 5 tahun lepas kot. admin xada idea ke??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kpd anon last....iaitu anon 00:12...xsmstinya berita terkini je leh nk post....klau xsuka jgn bukak la k...duk diam2 je.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalo budak ni ade kuasa putaran medan magnetik mesti die takkan cedera camni

Anonymous said... Best Blogger Tips

5 tahun lepas apa jadah nya. Ini baru lah. Kaji fakta tu dulu. -.-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Power giler ronaldo ni...kempunan la manu nak dptkn die blik..tpakse la hrapkan rooney albengap smpai bile2

Anonymous said... Best Blogger Tips

dia dah bersara la bengap! nak dpt balik amende?
abah kau nak dpt balik!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp pelik gak , slalu ade jaring kt blakang

Arena-Motosikal said... Best Blogger Tips

http://arena-motosikal.blogspot.com/

jack ham said... Best Blogger Tips

cam ne die cebuk berak???ahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cebok berak pakai kepala abah kau

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko mcm H

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...