Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 15 February 2013

Gempar : Meteor Jatuh Di Chelyabinsk, Russia, 500 Orang Cedera (5 Gambar)


Serpihan tahi bintang (meteor) meletup dan jatuh di tengah Rusia pada Jumaat sehingga mencetuskan panik apabila ia mengakibatkan gegaran yang menyebabkan tingkap pecah dan lebih 500 orang cedera. Keadaan itu menyebabkan trafik tergendala di bandar Chelyabinsk apabila sebahagian tahi bintang yang jatuh terbakar di paras rendah atmosfera di bandar itu.

Menurut sumber Kementerian Kecemasan Rusia, pada pukul 9.20 pagi (waktu Rusia), sebuah objek dilihat di atas Chelyabinsk di mana ia terbang dengan kelajuan yang tinggi dan meninggalkan kepulan asap di belakangnya. Dalam masa dua minit, terdapat dua letupan.






 p/s : Pergh.. Armageddon.. 
 
Sumber : Here

24 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gua syak fliza hantar bezita tok rampas bumi..btol x org bawah ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

adakah petanda kiamat?

Anonymous said... Best Blogger Tips

umo brapa org atas aku ni???matang ckit beb..ni kuasa Allah..jgn main2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

sungguh kelakar kenyataan anda diatas. tahniah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19:21 mcm penah baca ayat tu,.,copy paste kt page sukan star(laman berita diulas dengan kaki)

Anonymous said... Best Blogger Tips

say no to najib

Anonymous said... Best Blogger Tips

kuasa tuhan..ada jugak nk maen2....bodo la 2..nk bwat cmna...:3

anti-umngok said... Best Blogger Tips

ini salah umno!!! bodohnya umno, main baling2 batu......umno bodoh x ingat dunia, dia ingat batu tu x bahaya......tu meteor la umno bangang.......yg ko baling ke bumi kenapa wahai umno siyyal???? kalau kiamat nanti, macam mana???? x sempat dsai nak jadi pm gara2 umngok bongok main baling2 meteor!!! umngok bongok!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

umngok bongok! salah umnok ni! kalau umngok x memerintah, batu tu tak jatuh! tapi gara2 umngok memerintah, batu tu jatuh! salah umngok!





tetap salah umngok!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini bukan kuasa tuhan tapi ini salah umngok!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

no politic here u moron!!!kang tuhan turun bala kt malaysia bwu ada akal kot...bengong

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

menakutkan!!

SERAM:GADIS MELAYU HAMIL ANAK NEGRO!
18SX:DIALOG MALAM PERTAMA SUAMI ISTERI!
WOW:AMALAN RAHSIA NORA DANISH ELAK DISIHIR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

org indon nk pecah belahkn org malaysia la 2. yg sllu ckp psl politik 2.. hati busuk ni pyh btl...

Anonymous said... Best Blogger Tips

perrggghhh ~
meletop yg tkleh tahan tuuu..
tu larrhh "matsalleh" suke sgt buat citerr pelik2 ,
kan dah kena.. -_-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kekuasaan ALLAH d jd kn isu politik.... org yg cacat otak (BRAIN DAMAGE) mcm ni pn ada ke? Pelik la aku.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Subhanallah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

umor aku 16 tahun , aku tak tahu pon bab2 politik ni , tapi pasal benda2 ni pon nak salahkan politik , aku rasa , kau patut rujuk ustaz ni :) maafkan saya , hanya cakap benda betul

Anonymous said... Best Blogger Tips

HEEEBAAATTTT NYAAAA

Anonymous said... Best Blogger Tips

lihat video itu pening kepala aku....

Anonymous said... Best Blogger Tips

sape yang ckp ni bukan kuasa tuhan memang banggang abadi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BR1M - baucer rasuah 1 malaysia..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

alaa...pembangkang ni pn talam dua muka jgk.. bila kerajaan bg BR1M,korang jgk terhegeh2 apply..bila dpt,senyum lebar je.. phuiii la korang.. tulah..suka sgt jilat bontot anuar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini saiz kecil kalau lagi satu tu yang saiznya lebih besar dan beratnya 900 tan (sebuah boeing 747 beratnya =300 tan).
Memang bergegar sampai ke Malaysia jawabnya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

OPTIMUS PRIME IS COMING

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...