Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 10 February 2013

Serius : Cara Melupuskan Kapal Terbang Lama Di Nigeria (7 Gambar)


Pekerja Murtala Muhammed International Airport di Lagos, Nigeria mula melupuskan lebih 65 buah pesawat-pesawat terbiar pada Khamis lepas. Pihak syarikat penerbangan Nigeria mula melupuskan pesawat tersebut kerana lapangan terbang tidak lagi mampu menampung ruang untuk menyimpan pesawat-pesawat tersebut. 


p/s : begitulah caranya...

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin copy-paste dari BLOG SERIUS.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagaimana caranya? cam gampang...haha

Anonymous said... Best Blogger Tips

pgi mampus sme korg punya menyampah..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas bapak dia masuk jail sbb kuning ari tu wakakaka
ni semua salah dap
tuka kerajaan penang

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hihihi!

WOW:TANDA-TANDA WANITA SEDANG TERANGSANG!
18SX:KISAH MALAM PERTAMA 3 BERADIK!
HOT:REMAJA MELAYU BERBANGGA MENEGUK ARAK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku ahli pas.. parti pas hari ini perumpamaan seperti lembu dicucuk hidung..turut saja kehendak pkr dgn dap,sesungguhnya aku amat sedih ..perjuangan pas tidak seperti dahulu lagi..aku nekat pru kali ni aku akan undi BN.Good bye Pas forever..Go to hell PR

Anonymous said... Best Blogger Tips

Komen2 di atas semua stress2 belaka. Duk maki PR, duk maki PAS apa semua, bukti tahap mentaliti dan IQ rendah kerana menggunakan ruang kosong komen disini untuk LUAH perasaan. Kasihan. Orang2 macam ni, masih nak nenen ibu.
Sia2 saja duk maki. Ilmu dan pengetahuan takdak tentang apa yang sebenarnya berlaku dalam BN, duk maki PR. Ilmu korang semua dari surat khabar Utusan, yang dah saban kali kena saman malu. Kah kah kah

jack ham said... Best Blogger Tips

anon 21:58...g mampos la ngn ko statement....ahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lah..mati2 aku ingatkan cara melupuskan ialah dengan mengokak (*bahasa utara) badan kapal terbang tu sampai tinggal rangka.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 11:25... hahaha lawak la lu. ko ingat afrika mesti ingat kebulur sampai kapal terbang pun nak makan kan..

p/s: aku pun sama jugak mula tu tehehehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ohh nigeria..disana mereka melondehkan kapal terbang.
Di malaysia mereka melondehkan awek2 dan amoi2 gersang.

sama sahaja peel mereka.


-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini semua salah bn..
tukaq kerajaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampk sgt mangkuk atas ak nie org utara

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...