Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 23 January 2013

WTF : Iklan Penuh Ghairah, Only In Malaysia (Gambar)

Memang tak senonoh... Yang jadi model tu takleh blah...mungkin diorang tak tahu pun gambar diorang diguna dengan iklan camtuh... WTF


p/s : Memalukan...

16 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

haksss....sial!!!

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Memanglah only in Malaysia... Nama pun bahasa melayu. Hak tuihh!

nama saya markonah said... Best Blogger Tips

ini saaaaangaaaattt memalukan okeh
nak ketat ke sendat ke ape ke, korang laki bini tau aje udeh laa

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ketat, sendat, keras macam besi, nak lagi?? jangan klik kat sini

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni salah kerajaan..
tukaq kerajaan

xuizxin said... Best Blogger Tips

nape model wanita tu cam org yg same ek...

xuizxin said... Best Blogger Tips

nape model wanita tu cam org yg same ek...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab model wanita byk skandal..tua muda die sebat..janji dpt batang...besi!!

jack ham said... Best Blogger Tips

keras macam besi?mmg rabakkk...ahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

iklan gay takde?

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

HAHAHAHAHA!!

LAWAK3!


AMARAN:BAHAYA ROKOK ELEKTRONIK!
TEKNOLOGI:APLIKASI iPHONE BOGELKAN WANITA!
HOT:AKSI MELAMPAU BUDAK SEKOLAH DI FACEBOOK!
SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

apalah yang tua bapa dia, yang muda tu laki dia, satu keluarga jadi modelling.janji mahsyuk, tak kisahlah gambar keluar kat mana.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pak lebai 2 msti org PAS...

Anonymous said... Best Blogger Tips

muke pompuan tu macam same jer ,,,,,kawin dua la ni.....muka atuk tu macam orang atas aku ni la cuma konek dah lembik

-billy fecren

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia ~~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

kowanx jgn jadi bodoh sbb politik nk berpecah ..
selagi dibawah bumbung agama yg same ~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...