Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 26 January 2013

Serius : [Video] Rakaman Video Enjin Pesawat Turkish Airlines Yang Terbakar


Berikut merupakan video enjin pesawat Turkish Airlines yang terbakar ketika sedang dalam penerbangan. Video ini telah dirakam oleh seorang penumpang dan diupload ke Youtube selepas insiden ini berlaku. Mujurlah semuanya selamat. Memang horror beb... 


p/s : Cool jer semua penumpang dalam flite... pergh... 

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

FIRST!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

cool!

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
SADIS:EKSPERIMEN MENYIKSA TIKUS!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Hebat Sungguh said... Best Blogger Tips

bahaya sungguh..nasib baik la tk terhempas

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang pun.. tapi masih ada enjin lain utk " backup" kapal terbang tu, contohnya boeng 747-400 ada 4 enjin. kalau 1 terbakar ada 3 lagi, dan tetap berupaya utk terbang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau 3 trbakar cmna ekk.....giler ar dh la aku nk nek flight bln dpn....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau tiga enjin terbakar kau mengucap je siap siap.ajal nak sampai lah tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Terbaik punye jawapn

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...