Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 23 January 2013

OMG : [Video] Pengantin Lelaki Ditembak Ketika Majlis Perkahwinan


Kejadian ini dilaporkan berlaku di Daerah Darbhanga, Bihar, India pada Jumaat lalu. Pengantin itu, Prabir De dipercayai ditembak mati oleh bekas kekasih isterinya yang bernama Rajib. Tembakan itu dilepaskan ketika majlis menyuap manisan antara pasangan suami isteri berkenaan sedang berlangsung. Prabir De telah dikejarkan ke hospital tetapi meninggal dunia dalam perjalanan.

Rajib berjaya ditangkap dan dibelasah teruk para tetamu yang hadir. Dia juga dilaporkan meninggal dunia tidak beberapa lama selepas itu. Polis India turut memulakan siasatan ke atas lima penduduk kampung di mana kejadian itu dilaporkan berlaku.


 p/s : kesian gler beb.. 

Sumber : Here

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

RAJIB N NAJIB ?? CLOSE ENOUGH !!

ap kebangang tv keling nie..ulang die kne tmbak smpai aq tngok org kne tmbak tuh dah mcm mnari pulak gaye die..bodoh najib bodoh !! INI SUME SALAH UMNO !! SALAH BN !! TUKAQ KERAJAANQ !!BTW FIRST !

MR.VIRGINITY

Anonymous said... Best Blogger Tips

^ LANJIAO :D ?

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesiannya... tak pasal2 kena tembak masa majlis kahwin

Anonymous said... Best Blogger Tips

RAJIB yang tembak, Najib yang salah. Salah penembak kat india, BN pulak yang kena ditumbangkan sebab tak jaga keamanan India... Bodoh penjilat PAS ... harap2 pengundi atas pagar nilaikan penjilat2 PR ... tumbangkan mereka PRU13 nih...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko tipu pe ni anon 20:02...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku sokong

jack ham said... Best Blogger Tips

ni semua salah umnu....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ciannya

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni semua salah ANUAR IBRAHIM pasal g jubur RAJIB..

Bekas awek Rajib xmau kan Rajib lg.. Sbb Rajib sudah kotor... Juburnya sudah barai.. Dikejakan oleh Anuar Ibrahim dan rakan-rakan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

menyampah aku org ckp psl politik xabis2.. senyap2 dhla.. ikut korg la nk undi sape pn.. org nk bca blog pn xsenang.. nyampah btl xkirala korg sokong umno ker pas ker pkr ker... eeeeeiii stressss

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

NGERI GILERRR!!!


AMARAN:BAHAYA ROKOK ELEKTRONIK!
TEKNOLOGI:APLIKASI iPHONE BOGELKAN WANITA!
HOT:AKSI MELAMPAU BUDAK SEKOLAH DI FACEBOOK!
SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

cacai2 bn dh desperate smpai nk raih undi kat cni..haha..umno n bn akan tumbang pru kali ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sokong

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian anon 07:45
stress gamaknya. berapa juta pembangkang bayo utk ko kempen dlm ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha...best coment dr video... ;D

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sembang politik mcm anjing masing masing...bile najib boleh je kutuk n maki hamun...bile kutuk nik aziz tak boleh....haha...bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bongong siapa yg dok politik lebih !!!sial

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...