Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 21 January 2013

WTF : Gadis Akan Bersetubuh Dengan Lelaki Ini Kalau Dapat Sejuta 'Likes' Di FB (2 Gambar)

Seorang lelaki Norwy telah diberi satu cabaran yang tak akan dilupainya kerana teman wanitanya berjanji untuk bersetubuh dengannya kalau dapat 1,000,000 Likes untuk gambar mereka dalam FB. Cabaran itu berakhir hanya dalam 18 jam di mana titik sejuta Likes itu telah menjelma. Apa-apapun, apa yang dah jadi dengan dunia ini?

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

HEHEHEHE..FIRST!

Anonymous said... Best Blogger Tips

UNTUNG LAH KO, 1ST

mardi hajara said... Best Blogger Tips

hahaha...gaduh sapa y 1st la pulak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xlme lg kat malaysia ade la ni..
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

buruk sial. nak tekan like pun tak sanggup.

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Cehhh... biarpn dh buat...nk nama..muka xhensem n comel pn...epic failed!! BANkami

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

bangang... hahaha!

LISTEN:KOLEKSI PARODY DAN GAMBAR TROLL SHARIFAH ZOHRA POPULAR!
ILMIAH:CARA MEMBACA BAR KOD PADA PRODUK MAKANAN!
PELIK:JEM MOTOR TERPANJANG DI MALAYSIA!

mr.fapson said... Best Blogger Tips

xlawa pon pompuan tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

macai detected!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pdhal da main

Anonymous said... Best Blogger Tips

janji ada lobang nk cret..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kalau budak melayu yg buat mcm ni pastu mencapai like 1 juta mmg jahanam la negara kita

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku sokong anon 14:25.. padahal dah main sesiap

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...