Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 23 January 2013

WTF : Buku Resipi Untuk Masakan Menggunakan Sperma (6 Gambar)

Buku Resipi Untuk Masakan Menggunakan Sperma.
Admin tak tahu siapa nak cuba resipi dalam buku ini eh.

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak ada kerja lain agaknya nk cipta resepi mcm tu

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Nasik kangkang lagi sodappp.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

bukkaaaakeeeeeeee

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wekkkkkkk

Anonymous said... Best Blogger Tips

nk muntah.. eeii enth pape la

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

huhuhuhu! aku tak sanggup..


AMARAN:BAHAYA ROKOK ELEKTRONIK!
TEKNOLOGI:APLIKASI iPHONE BOGELKAN WANITA!
HOT:AKSI MELAMPAU BUDAK SEKOLAH DI FACEBOOK!
SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni semua salah kerajaan !
pakai air mani wat masakan pon slh kerajaan. klu kerajaan amik serius hal semen ni, xkan ad org berani buat masakan cmni!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko le bodoh tahap dewa! Ni dekat negara lain Sial!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko ni bangang ke ape?tak habis2 nk salahkan kerajaan.ade otak guna la.otak dasar kat lutut

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg dh slh kerajaan..org xgne otak je sokong kerajaan..dh byk bnde2 jht bn terbongkar..xsedar lg ke?????????????
tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

otak sempit

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah ko xpuas ati dgn krajaan.....ko kluar dr mlysia la sial....
babi la ngajing krjaan tpi krjaan bg sumbgan ko yg trkinja2 bratur nk amik. babi bangang sial ank jhnam ko setan

Anonymous said... Best Blogger Tips

sedap

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodohhhhh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bia je la ngan spesis x taw bersyukur tu.. dia napak tang kesalahan kerajaan jew.. salah pembangkang tutup mata jew.. sume betul..x yah taksub sgt la ngan agenda2 korang tu.. x memerintah pun dah tunggang langgang..demon sana demon sini.. menyusahkan org

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku pernah melancap pastu pancut kat atas roti atau biskut,,pastu makan ....macam macam rase air mani.....air mani lelaki lain pon aku pernah makan,,,,lagi best lepas blowjob .....rasa nak melancap pulak

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...